Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@00:59:00 GMT

با برجام اصل نظام را هدف قرار داده اند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۵۴۶۵

با برجام اصل نظام را هدف قرار داده اند

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجة الاسلام والمسلمین محمد صالح منصوری اظهار کرد: در ابتدای امر برجام مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که ما در مسائلی امثال قدرت دفاعی، فلسطین، آرمانهای انقلاب و ... به هیچ عنوان مذاکره نداریم.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص خطوط قرمز نظام در مذاکرات تاکید کرد: با در نظر گرفتن اهمیت خطوط قرمز نظام ولی باز هم عده ای به این امر معترف بودند که از خطوط قرمز نظام عبور کرده اند، این یکی از اشتباهاتی بوده که در توافق برجام صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجة الاسلام منصوری در ادامه افزود: در این توافق به هیچ عنوان تضمینی محکم در نظر گرفته نشده بود، تمام این چیزهایی که از طرف رهبر انقلاب گوشزد شده بود مسئولین به آن اهمیت نداده اند و در ادامه چوبش را هم خوردند.

امام جمعه بندرترکمن خاطر نشان کرد: رئیس جمهور هم با قاطعیت کامل اعلام کرده بود که باید برجام امضاء شود تا مشکل معیشت، رفاه و حتی مشکل آب خوردن ما باید حل شود. یا اینکه گفته بود برجام مانند آفتاب است و اعلام کرده بودند تمام تحریم ها از روز توافق به صورت یکجا رفع خواهد شد، سند این فیلم هایی است که آنها بیان کرده بودند.

وی با بیان اینکه بعد از توافق برجام قرار شده بود که تحریم ها به صورت یکجا رفع شود متذکر شد: دلتمردان مردم را چند سال معطل کرده بودند و کشور را درگیر این توافق کرده بودند، متأسفانه به وعده هایی که به مردم داده بودند عمل نکرده اند. امروز هم باید از مردم عذر خواهی کنند.

حجة الاسلام منصوری با بیان اینکه مردم ما بهترین مردم عالم هستند ابراز کرد: رهبر انقلاب بارها اعلام کرده بود که به این امریکایی ها اعتماد نکیند، من به این توافق خوش بین نیستم، همان هم شد که رهبر ما اعلام کرد، امروز هم ایشان فرمودند که به کشورهای اروپایی هم اعتماد ندارم اگر می خواهید برجام را ادامه دهید باید تضمینی وجود داشته باشد.

امام جمعه بندرترکمن بیان کرد: امروز اگر می خواهند با کشورهای اروپایی برجام را ادامه دهند باید تضمینی وجود داشته باشد در غیر این صورت به سرانجام امریکا مواجه می شوند. عزت و منافع مردم ما از همه چیز مهم تر است باید در این مورد دقت کافی انجام شود.

وی در پایان گفت: اینها در برجام نه به دنبال متوقف سازی برنامه های هسته ای هستند، نه به دنبال حقوق بشر. آنها با برجام اصل نظام را هدف قرار داده و می خواهد جلوی گسترش انقلاب اسلامی را بگیرند./طوبی گلستان

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: گلستان امام جمعه بندرترکمن خسارت محض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ بعدش چی؟!

این جماعت مدعی اصلاحات باید از فاجعه‌ای که با برجام بر سر ملت آوار کرده‌اند شرمنده باشد! ولی آنچنان با برجام گره خورده‌اند که انگار یک روح در دو بدن هستند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چه خبر؟!

گفتم: روزنامه اعتماد نوشته است به جای تنش با رژیم صهیونیستی، باید با آمریکا مذاکره کنیم و میوه‌های برجام را بچینیم!

گفت: پیشنهادی راهبردی و هوشمندانه است! یعنی از این بهتر نمیشه! فقط باید مراقب بود که دشمنان این مغز را ندزدند!

گفتم: مرد حسابی! اولاً؛ آمریکا غیر از خونریزی و غارتگری علیه ایران و همه ملت‌های مسلمان چه ویژگی دیگری داشته است؟! تازه‌ترین نمونه آن قتل‌عام و شهادت ۳۴ هزار انسان مظلوم در غزه است که با دستور و حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته است و ثانیاً؛ برجام غیر از دوبرابر کردن تحریم‌ها و بر باد دادن دارائی‌ها و امکانات کشورمان چه میوه دیگری داشته است که برویم و بچینیم؟!

گفت: این جماعت مدعی اصلاحات باید از فاجعه‌ای که با برجام بر سر ملت آوار کرده‌اند شرمنده باشد! ولی آنچنان با برجام گره خورده‌اند که انگار یک روح در دو بدن هستند!

گفتم: بازرس بهداشت در بازدید از تیمارستان یکی از بیماران را دید که خیلی عادی حرف می‌زند. به رئیس تیمارستان گفت؛ چرا او را مرخص نمی‌کنید؟ رئیس گفت؛ دیوانه است و از بیمار پرسید؛ اگر مرخص شوی چه می‌کنی؟ گفت؛ شیشه منزل مردم را می‌شکنم! سال بعد بازرس احساس کرد حال بیمار بهتر شده. پرسید اگر مرخص شوی چه می‌کنی؟ گفت؛ برای تفریح به دل طبیعت می‌روم. بازرس با خوشحالی گفت؛ آفرین! بعد چه می‌کنی؟ گفت؛ سنگ‌های قشنگ را جمع می‌کنم و شیشه منزل مردم را می‌شکنم!... سال بعد پرسید مرخص شوی چه می‌کنی؟ گفت؛ دوچرخه می‌خرم و به دل جاده می‌زنم. پرسید؛ بعدش چی؟ گفت؛ با کش لاستیک دوچرخه تیر کمان درست می‌کنم و می‌زنم شیشه خانه مردم را می‌شکنم!

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • گفت و شنود/ بعدش چی؟!
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است