Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، محمدرضا جوادی‌یگانه در حاشیه دهمین جشنواره بین المللی برترین پژوهش‌ها و نوآوری‌ها درمدیریت شهری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امسال دهمین دوره جایزه تهران نیز برگزار و از پژوهش‌های برتر تقدیر می‌شود.
 
وی با بیان اینکه اداره شهر پیچده تهران نیازمند پژوهش‌های فراوان است، گفت: انجام پژوهش‌های متعدد به حل مشکلات تهران کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه امسال دهمین دوره جایزه تهران برگزار می‌شود، گفت: درسال های گذشته با دعوت از پژوهشگران خارجی، به سمت بین المللی شدن این جشنواره پیش‌ رفته بودند، اما امسال دعوت‌ها را حذف کرده و هرکسی که پژوهش برتر داشت دعوت کردیم.
 
جوادی یگانه با بیان اینکه  3570 اثر به این جشنواره ارسال شده که به گواه داوران از میانگین دوره‌های قبل کیفی‌تر بوده است، گفت: اعلام کردیم که پژوهش‌ها در 15 محور باشد که در حوزه‌های پایان‌نامه،‌ طرح پژوهشی، مقاله و ... به دبیرخانه جشواره ارسال شد که نهایتا 15 اثر  برگزیده و سه اثر شایسته تقدیر شناخته شد که یک اثر از مشهد و دو اثر از اصفهان نیز در میان تقدیر شدگان است.
 
وی با بیان اینکه همچنین از کارکنان شهرداری درخواست کردیم که ایده‌های خود را برای مدیریت شهرداری به مدیر جدید ارائه کنند، گفت:‌ نتایج آن امروز ار همکاران اخذ می شود و در اختیار شهردار جدید قرار خواهد گرفت.
 
جوادی یگانه با بیان اینکه چهار کارگروه نیز در حوزه‌های شهر هوشمند، حکمرانی شهری، فرهنگ نگاشت و روش‌های نوین تامین مالی وپرداخت بدهی روز گذشته برگزار شد، گفت: هفت نشست نیز در حوزه‌های اقتصادی، تاب آوری شهری، اقتصاد کلان‌شهرها و.... امروز برگزار می ‌شود.
 
رییس مرکز مطالعات وبرنامه ریزی شهر تهران با بیان اینکه بیشترین آثار در حوزه معماری و شهرسازی با 795 اثر و خدمات شهری با حدود 600 اثر بوده است، گفت: قاعدتا از این پژوهش‌ها در حوزه برنامه‌ریزی شهر و تدوین برنامه سوم توسعه شهری استفاده می شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست کارمندان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است

شهردار خوی گفت: تمامی افتخارات شهرداری خوی درسطح استانی و کشوری مرهون تلاش‌های تک تک اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اسلامی شهر خوی با بیان اینکه تجلی اراده مردم در مدیریت شهری در شوراهای شهر تبلور می‌یابد، اظهار کرد: امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که در بیشتر حوزه‌های شهری گام‌های خوب و موثری جهت رفاه حال مردم برداشته‌ایم.

وی با اشاره به مسیر گشایی‌ها، نهضت آسفالت معابر و نیز کمربندی شهید سلیمانی افزود: در طول تاریخ شهرداری این حجم از مسیرگشایی‌ها بی‌بدیل بوده و مسیرگشایی خیابان شیخ نوایی تا جاده قطور نمود اقدامات زیرساختی شهرداری است.

شهردار خوی در ادامه با اشاره به معدود سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای در مورد عملکرد شورا و شهرداری گفت: امروزه شهرداری در جایگاهی قرار دارد که مدیران شهری و شوراهای شهر با فراغ بال پاسخگوی مطالبات مردمی هستند و در میز خدمت اخیر مدیریت شهری این امر بر همگان ثابت شد و تمامی اقدامات مجموعه شهرداری با اراده و حمایت قاطعانه اعضای شورای شهر محقق شده است و نمود ادعای ما کسب عناوین مختلف استانی و ملی برای شهر ما خوی است.

نصرالله‌پور در خاتمه با مخاطب قرار دادن اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جلسه شورا تصریح کرد: عملکرد شهرداری خوی در اکثر حوزه‌ها و به خصوص عمرانی و فرهنگی با کلانشهرهایی نظیر تبریز، اصفهان و ارومیه قابل مقایسه است، چرا که معتقدم همکارانم در شهرداری و شورای شهر با تمام توان در مسیر موفقیت و سربلندی شهر خوی قدم برمی‌دارند.

کد خبر 749189

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است