Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@22:25:32 GMT

ابهام در ادبیات سیاسی دولت مردان درباره برجام

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۵۶۵۲

ابهام در ادبیات سیاسی دولت مردان درباره برجام

به گزارش پارس نیوز، 

«سید یاسر جبرائیلی» فعال سیاسی، در کانال خود درپیام رسان سروش نوشت: آقای سید عباس عراقچی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فرموده‌اند: "ما باید بین دولت‌های اروپایی با شرکت‌های اروپایی تفاوت قائل شویم، شرکت‌های اروپایی خصوصی هستند و کسی نمی‌تواند آن‌ها را مجبور به کار با کشوری کند یا نکند، اما دولت‌های اروپایی مصمم هستند برجام را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

 

باید از رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پرسید که آیا از معاون سیاسی وزارت خارجه سوال نکردید که "اگر کسی نمی تواند شرکت‌های اروپایی را وادار کند با ایران کار کنند، دولت‌های اروپایی مصمم هستند دقیقا کجای برجام را حفظ کنند!؟"

 

حقیقتا با یک فاجعه روبرو هستیم. خانم موگرینی می‌گوید از آقای روحانی برای ماندن ایران در برجام تضمین گرفته است. آقای عراقچی رسما می‌گوید شرکت‌های اروپایی از دولت‌های اروپایی مستقل هستند و تحت امر دولت‌هایشان نیستند. آیا ابهامی در پیام این ادبیات سیاسی و آنچه پیش روی ماست وجود دارد؟

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی رئیس کمیسیون امنیت ملی معاون سیاسی ایران ادبیات سیاست پارس کشور برجام پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکمانچای شهرستان شد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از تبدیل بخش ترکمانچای به شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، تراب محمدی ضمن اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری‌های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام گرفت. 

وی اضافه کرد: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم برای انجام این مهم توسط کارشناسان معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و همچنین با نظر مساعد کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در چندین مرحله بررسی و انجام شد.

وی بیان کرد: لازم می‌دانم از زحمات وزیر محترم کشور و هیات محترم دولت در این زمینه سپاسگزاری کنم. 

وی یادآوری کرد: ضمنا چندین بخش دیگر از جمله مهربان در حال تبدیل به شهرستان هستند و کارهای کارشناسی مرتبط با آن‌ها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، شهرستان ترکمانچای با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا پیرترین مرد جهان در آذربایجان شرقی است؟ زیدآبادی: ظریف؛ ترکمانچای و خرافات

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • احیای برجام در میانه بحران؟