Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:10:19 GMT

نیمار: دلم برای بازی در کنار مسی و سوارس تنگ شده است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۶۲۷۷

نیمار: دلم برای بازی در کنار مسی و سوارس تنگ شده است

ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید دلش برای بازی در کنار دو ستاره خط حمله بارسونا تنگ شده است. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار که تابستان گذشته پس از چهار فصل حضور در بارسلونا از این تیم جدا و در ازاری 222 میلیون یورویی که پاری‌سن‌ژرمن بابت فسخ قراردادش پرداخت، نوکمپ را به مقصد پارک‌دوپرنس ترک کرد، در مصاحبه‌ای که زیکو با وی در «کانال یوتیوب» انجام داد، گفت: من و مسی در بارسلونا فوق‌العاده کار می‌کردیم که سوارس هم در ادامه به جمع ما ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع با آمدن لوئیس اوضاع بهتر هم شد. شکل گرفتن این مثلث هم برای خود ما و هم برای بارسلونا فوق‌العاده بود.

وی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: من و مسی به سوارس نزدیک بودیم. ما جدایی‌ناپذیر بودیم. اوضاع به خوبی پیش می‌رفت و ما می‌دانستیم که باید چه کار کنیم. در جریان تمرین من و مسی با توپ حرکات تکنیکی انجام می‌دادیم و وقتی سوارس طرف من می‌آمد، او را با حرکاتم دیوانه می‌کردم. در جریان بازی هم من در پستی بازی می‌کردم که مدافعان را با گذراندن توپ از آنها جا می‌گذاشتم. مسی نیز این کار را می‌کرد. سوارس هم سعی می‌کرد این کار را انجام دهد که ما به او می‌خندیدم.

مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که این روزها تمرکزش را برای رسیدن به جام جهانی 2018 گذاشته، تصریح کرد: ما رابطه خیلی صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتیم و وقتی یک‌کدام از ما نمی‌توانست کاری را درست انجام دهد به حالت شوخی به هم می‌خندیدیم. سوارس به ما گفت که سعی می‌کند تا کارهایی که من و مسی انجام می‌دهیم را تقلید کند. ما دوستی فوق‌العاده‌ای داشتیم. چیزی هم که باعث می‌شود دلم برای بارسلونا تنگ شود، بازی در کنار مسی و سوارس است. ما از بودن در کنار هم خوشحال و دوستان خوبی برای یکدیگر بودیم.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است

بارسلونا که به دنبال جذب یک بازیکن پست ۶ می‌گردد، این فرصت را دارد تا مارکو وراتی را به سطح اول فوتبال اروپا بازگرداند

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی که در حال حاضر برای العربی قطر توپ می‌زند، خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده و دوست دارد برای این تیم به میدان برود. وراتی ۳۱ ساله در سال‌های قبل بارها به بارسلونا نزدیک شده بود اما مخالفت سران پاری سن ژرمن در کنار برخی عوامل دیگر، باعث شدند این انتقال هرگز رخ ندهد. هافبک ایتالیایی چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد همیشه رویای پوشیدن پیراهن بارسلونا را در سر داشته است.

مارکو وراتی: لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است؛ همیشه رویای بازی در بارسلونا را داشته‌ام تردید بارسلونا در مورد وراتی

با وجود علاقه خود بازیکن به حضور در بارسلونا، سران باشگاه نسبت به مهارت‌های وراتی دچار شک و تردید شده‌اند، چرا که معتقدند بازی در لیگ قطر، وراتی را از سطح اول فوتبال دنیا دور کرده و ممکن است این هافبک ایتالیایی، دیگر نتواند به مانند دوران حضورش در پاری سن ژرمن درخشان ظاهر شود. وراتی ۳۱ ساله تا سال ۲۰۲۵ با العربی قرارداد دارد و در فصل جاری موفق به ثبت آمار ۷ پاس گل در 17 بازی برای تیمش شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)