Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اول سفارت انگلستان در ایران با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ و فراهم شدن فرصتی مناسب جهت تحکیم روابط بین الملل تبریز در عرصه گردشگری با سایر کشورها، گفت: مسلما انتخاب تبریز به این عنوان، سبب افزایش ورود گردشگران خارجی به این شهر خواهد بود، لذا تبریز باید این فرصت را مغتنم شمرده و در راستای تحکیم روابط بین المللی خود گام های موثری را بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جان گرین در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان، هدف از سفر خود به تبریز را شناخت بیشتر و دریافت اطلاعاتی جامع از ظرفیت های مختلف تاریخی و فرهنگی این شهر، مطرح کرد.  
وی ضمن قدردانی از برگزاری مراسمی نظیر برنامه رسمی تبریز 2018، حضور مداوم هیئت های دیپلماتیک در تبریز را به بهانه رویدادهای بین المللی ضروری دانست و گفت: دعوت از وزرا، سفرای خارجی و هیئت های دیپلماتیک به تبریز، زمینه آشنایی بیشتر آن ها با ظرفیت های غنی و اصیل تبریز در حوزه های تاریخی و فرهنگی را فراهم می سازد. 
وی با اشاره به فاصله کم و دسترسی بسیار خوب تبریز به تهران، گفت: همین مولفه می تواند تبریز را به عنوان یکی از مهم ترین پایلوت های گردشگری و روابط بین الملل مطرح کند و با ایجاد ارتباط بیشتر با چهره های سیاسی تاثیر گذار سایر کشور ها، می توان اتفاقات بین المللی مختلفی را در تبریز رقم زد تا اطلاعات در مورد تبریز به طور جامع تری در اختیار چهره های مختلف سیاسی و گردشگران قرار بگیرد. 
دبیر اول سفارت انگلستان در ایران ادامه داد: تبریز تمام قابلیت های لازم جهت جذب گردشگر را داراست و تنها نیازمند به کارگیری و اطلاع رسانی درست ظرفیت های گردشگری خود در سطح بین الملل است. 
وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: با توجه به ارتباط موثر سفارت انگلستان با هیئت های دیپلماتیک سایر کشورها در ایران، یقیناً پس از مراجعت به تهران گام های موثری برای معرفی جامع و در خور شان تاریخ تبریز در حوزه گردشگری خواهیم برداشت. 
"مرتضی آبدار"، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، ضمن تاکید بر تاریخ غنی و هویت مردم تبریز و آذربایجان گفت: تاریخ تبریز و آذربایجان سرشار از غرور و افتخار است، با داشته های مثال زدنی و هویت گرانقدر تاریخی و میراث فاخر به جا مانده از گذشتگان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی برگزیده شده است که در کنار عناوین دیگر تبریز مانند شهر جهانی فرش دستباف، نام و آوازه تبریز را بیش از پیش جلوه گر کرده است. 
وی تاکید کرد: این عنوان از سوی سازمان همکاری اسلامی به تبریز اختصاص داده شده است اما تلاش مجموعه استان بر این امر استوار است تا از تمام ظرفیت های بین المللی در راستای معرفی تبریز در اقصی نقاط جهان استفاده کنیم. 
وی ادامه داد: تبریز از دیرباز پذیرای اقشار مختلف مردمی با ادیان متفاوت بوده است، به همین دلیل زیبایی های این شهر با تلفیق آیین ها و آداب و ادیان گوناگون و زندگی شاد مردم در کنار هم، دوچندان شده است. 
آبدار در پایان ضمن قدردانی از حضور دبیر اول سفارت انگلستان در تبریز، خواستار هماهنگی به منظور برگزاری جلسه و ایجاد ارتباط موثر مابین شرکت ها و فعالان حوزه گردشگری انگلستان با فعالان این حوزه در تبریز و استان شد و آمادگی کامل اداره کل میراث فرهنگی استان به جهت هماهنگی و سازماندهی این امر در استان را اعلام کرد. 
 
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 جهان روابط بین الملل صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی فرش گردشگری موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: جعفر محرم‌پور؛ دبیر اتاق تبریز در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در مجموعه‌ها و سازمان‌ها، هدف از برگزاری این سمینار را تقویت نقش روابط‌عمومی‌ها به‌خصوص در بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد.

وی گفت: در موارد متعددی شاهد استفاده تزیینی از عنوان روابط عمومی در بخش خصوصی و بخش دولتی هستیم، حتی در بسیاری از موارد در مجموعه‌های ما، بخشی به نام روابط عمومی وجود ندارد، این در حالی است که اگر روابط عمومی‌ها نباشند، خروجی تلاش‌های انجام شده در شرکت‌ها و مجموعه‌ها عبث خواهد ماند.

محرم‌پور گردش حجم عظیم اطلاعات و محتوا چه در حوزه دیداری و چه شنیداری را مدیون روابط عمومی‌ها دانست و افزود: روابط عمومی‌ها به‌نوعی کار تصویرسازی از امور را انجام می‌دهند و هر فعل و انفعالی در مجموعه‌های تولیدی، کشاورزی، معدنی، بازرگانی و ... صورت بگیرد، بدون حضور روابط عمومی‌ها امکان‌پذیر نیست.

دبیر اتاق تبریز، هوش مصنوعی را یکی از چالش‌های مهم چند سال اخیر عنوان کرد و افزود: طی چند سال اخیر ما با مسیر عجیب و غریبی سر و کار داریم و تشخیص سره از ناسره کار آسانی نیست و این می‌تواند چالش جدی برای تولید محتوا به حساب بیاید.

وی تاکید کرد: اگر روابط عمومی‌ها و رسانه‌های ما به ابزار هوش مصنوعی مجهز نشوند، شاید در آینده کارکرد خود را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است