Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@09:27:03 GMT

دستگیری متهم زجرکش کردن گراز در هرمزگان +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۶۴۳۱

دستگیری متهم زجرکش کردن گراز در هرمزگان +عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

در این فیلم یک گراز نیمه‌جان که پس از اصابت گلوله، توانایی حرکت را از دست داده، به شکل وحشیانه‌ای توسط متهم هدف ضربات تخته‌سنگ قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، چند روز پس از انتشار فیلم دلخراش و جنجال‌برانگیز کشتار دو پازن در میناب هرمزگان، فیلمی مشابه از شکنجه و کشتار بیمارگونه یک گراز در فضای مجازی منتشر و به عاملان کشتار دو پازن نسبت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملانی که یک از آنها، "م.‌الف"، از اعضای موسسه حیات وحش میراث پارسیان است که از اواخر سال گذشته تا کنون به اتهام جاسوسی در بازداشت به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید:

جزییات تازه‌ای از ضرب و جرح سیاه‌ گوش شمیرانات +عکس سگ آزار معروف در آبادان راهی زندان شد

در این فیلم یک گراز نیمه‌جان که پس از اصابت گلوله، توانایی حرکت را از دست داده، به شکل وحشیانه‌ای توسط متهم هدف ضربات مکرر تخته‌ سنگ قرار می‌گیرد. فیلمی که توسط م. الف ضبط شده و نقطه عطف آن آمیختن قهقه‌های بیمارگونه وی با ناله‌های دلخراش گرازی نگون‌بخت است.

سرهنگ جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اعلام خبر دستگیری و بازداشت متخلفی که در فیلم مشاهده می‌شود می‌گوید: پس از انتشار این فیلم، پیگیری‌های لازم انجام و متخلفی که در فیلم مشاهده می‌شود شناسایی شد. "الف. ن" روز پنجشنبه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده و به جرم خود اعتراف کرده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

وی ادامه می‌دهد: متهم دیگر، که از این تخلف فیلمبرداری کرده، "م. الف" است که به اتهامات دیگر، مدتی است در بازداشت به سر می‌برد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه فیلم کشتار این گراز در سال 92 اتفاق افتاده می‌گوید: متهمان، گراز را با سلاح گلوله‌زنی هدف قرار داده و سپس با ضربات سنگ از پای درآورده‌اند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی اخبار حوادث حیوان آزاری دستگیری سازمان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد