Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@09:13:50 GMT

کاهش اضطراب به کمک این اپلیکیشن

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۶۴۸۶

کاهش اضطراب به کمک این اپلیکیشن

رکنا: روان شناسان موفق به طراحی اپلیکیشنی برای کاهش استرس شدند.

به تازگی اپلیکیشنی ساخته شده که در کمتر از ۵ دقیقه با چند ابزار ساده از اضطراب و استرس کاربر می کاهد و به او کمک می کند احساس بهتری داشته باشد.

به گزارش ایندپندنت، به تازگی اپلیکیشنی ساخته شده که با استرس و اضطراب در جوانان مقابله می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپلیکیشن Happy Not Perfect راه حلی مدرن است و به افراد کمک می کند احساس شادی بیشتری کنند.

فرایند ساخت این اپلیکیشن بیش از ۳ سال است که آغاز شده و برای این منظور از متخصصان اعصاب و روانشناسان کمک گرفته شده است.این اپلیکیشن ابزارهایی مناسب را برای رصد و مدیریت سلامت فرد به کار می گیرد.

کاربران پس از ثبت نام در اپلیکیشن، می توانند در طیف وسیعی احساسات خود را از «عصبانی» گرفته تا حتی «دلشکستگی» بیان کنند.

در قسمت های دریافت انرژی یا RECHARGE این اپلیکیشن بازی های کوچک، روش های ساده و بیش از ۵۰ تمرین تنفسی وجود دارد. علاوه بر آن در بخش دیگر اپلیکیشن قسمت REFRESH در نظر گرفته شده که ۵ دقیقه طول می کشد. این بخش به آرام کردن سیستم عصبی کمک می کند و سطح کورتیزول را پایین می آورد. در مرحله بعد فرد وارد فرایند Burn Bin می شود تا افکار خود را بنویسد.

هرچند کمی عجیب به نظر می رسد یک اپلیکیشن به فرد کمک کند تا احساسات خود را مدیریت کند. اما اپلیکیشن مذکور در کمتر از ۵ دقیقه به کاربر ابزارهایی نشان می دهد تا بتواند با کنترل واکنش های شیمیایی بدن خود، خوشحال تر و آرام تر باشد و استرس کمتری تجربه کند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت سلامت استرس انرژی کاهش متخصصان عجیب اپلیکیشن عکس مرد قتل ایران اعدام فیلم تجاوز دختر حوادث تهران ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلگرام میلیاردی می‌شود

ایتنا - موسس تلگرام اعلام کرد جمعیت کاربران ماهانه فعال این اپلیکیشن پیام‌رسان، ظرف مدت یک سال، از یک میلیارد نفر عبور خواهد کرد.
پاول دوروف در یک مصاحبه نادر، به تاکر کارلسون، خبرنگار آمریکایی گفت که تلگرام مثل «آتش جنگلی»، در حال گسترش است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، دوروف که مالک کل تلگرام است، به تاکر گفت: ما احتمالا از هم اکنون تا یک سال دیگر، از مرز یک میلیارد کاربر ماهانه فعال، عبور خواهیم کرد.

موسس تلگرام در این مصاحبه ویدئویی که در حساب تاکر در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر شده است، گفت: هدف این اپلیکیشن که اکنون ۹۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، ماندن به عنوان یک پلتفرم بی‌طرف و عدم حضور به عنوان یک بازیگر در مسائل ژئوپلیتیکی است. این کارآفرین متولد روسیه، با اشاره به مداخله دولت روسیه در شرکتی که او تاسیس کرده است، گفت: در سال ۲۰۱۴ از روسیه گریخته است.

واتس‌اپ که متعلق به شرکت آمریکایی متا است، بیش از ۲ میلیارد کاربر ماهانه فعال دارد. روزنامه فایننشیال تایمز در مارس گزارش کرده بود تلگرام احتمالا قصد دارد بمحض سودآور شدن، سهام خود را در بازار آمریکا عرضه کند.

پس از آغاز حمله نظامی روسیه به اوکراین در سال ۲۰۲۲، تلگرام به ابزار کاربردی هر دو طرف و محلی برای ارسال و دسترسی به اطلاعات فیلتر نشده درباره جنگ، تبدیل شد.

تقریبا همه رسانه‌های بزرگ، نهادهای دولتی و چهره‌های دولتی روسیه و اوکراین در تلگرام، ‌کانال دارند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، سخنرانی‌های ویدئویی روزانه در تلگرام ارسال می‌کند و نیروهای مسلح او درباره حملات هوایی و تحولات میدان نبرد اطلاع‌رسانی می‌کنند. کرملین، فعالیت‌های پوتین را در تلگرام اعلام می‌کند و مخالفان دولت روسیه در این پلتفرم فعال هستند.

اما منتقدان تلگرام می‌گویند این اپلیکیشن به ابزار انتشار اطلاعات غلط تبدیل شده است. لایحه ای در مارس به پارلمان اوکراین ارائه شد که هدف آن مقررات سخت گیرانه‌تر برای تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی است.

بر اساس گزارش رویترز، پس از این که ظاهرا از تلگرام برای کمک به استخدام افراد مسلح برای حمله به سالن کنسرت حومه مسکو در مارس استفاده شد، کرملین به دوروف گوشزد کرد دقت بیشتری داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • ضربه کاری چین به واتساپ
  • یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • تلگرام میلیاردی می‌شود
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟