Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@23:01:09 GMT

سفیر اتریش در ایران: به برجام پایبندیم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۶۵۲۱

به گزارش وانانیوز، 

اشتفان شولتز در حاشیه نشست با شهردار رشت در گفت‌وگویی اظهار کرد: برجام در وین مورد مذاکره قرار گرفته و به امضا رسیده و دولت من این افتخار را داشت که میزبان این مذاکرات باشد و کشور اتریش در واقع هزینه های زیادی برای گفت‌وگوهای برجام انجام داد و مطمئن هستیم این هزینهها نوعی سرمایهگذاری و سهمی از طرف اتریش برای ایجاد ثبات و صلح در منطقه خاورمیانه بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه ما با قاطعیت تاکید کرد که از دید دولت اتریش رعایت قراردادها و درواقع پایبندی به قراردادها بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: وزیر امور خارجه یک روز بعد از خروج آمریکا از برجام، با اعلام نگرانی دولت اتریش با قاطعیت اعلام کرد که از دید دولت اتریش، رعایت قراردادها و پایبند بودن به آنها بسیار حائز اهمیت است .

سفیر اتریش در ایران اضافه کرد: اتریش تمام همت خود را به کار خواهد بست تا گفت‌وگوهایی که قرار است طی چند روز آینده انجام شود، منتج به نتیجه موفقیت آمیز شود .

شولتز ادامه داد: رئیسجمهوری ایران دکتر روحانی، فرصتی را به کشورهای اروپایی داده و انگیزههای اقتصادی را پیشنهاد کرده که بر مبنای آن، کشورها را مجاب کند که در قرارداد برجام باقی بماند و در این کار، ایران مهلت بسیار محدودی به اروپا داده و اروپا مایل است از این مهلت استفاده کند و آنچه که مهم است باید فرصتی را داد تا ایران از این فرصت برجام استفاده کند و باید شرایطی را فراهم کنیم تا شرکت های اروپایی زیان نبینند.

سفیر اتریش در ایران خاطرنشان کرد: در واقع نوبت، نوبت دیپلماسی ماست که این خواسته ملت ها را جامه عمل بپوشانیم .

 

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: برجام خروج آمریکا از برجام منطقه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین مارکو به فرستاپن برای ترک ردبول

هلموت مارکو به قهرمان سه دوره اخیر فرمول یک برای ترک تیم ردبول اتریش قول داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بی‌بی‌سی اسپورت؛ هلموت مارکو، مشاور ردبول به مکس فرستاپن  قول داده است که اگر این راننده هلندی بخواهد قراردادش را فسخ کند، به او برای جدایی‌اش از این تیم کمک کند.

انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن

هلموت مارکو گفت: اگر مکس فرستاپن تصمیمی برای جدایی از ردبول و ادامه دوران حرفه‌ای‌اش در تیم دیگری در فرمول یک داشته باشد، به او بدون تردید کمک خواهم کرد.

در ابتدای سال مشخص شد که توافق مکس فرستاپن با ردبول اتریش شامل بندی است مبنی بر اینکه اگر مارکوی 81 ساله این تیم را ترک کند، او می‌تواند جدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • تضمین مارکو به فرستاپن برای ترک ردبول
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم