Web Analytics Made Easy - Statcounter

زوج موفق گمیشانی در یک تجربه موفق توانستند با داشته های به ظاهر کوچک خود یک زندگی راحت ، با درآمد خوب و بدون استرس را برای خانواده خود فراهم کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ساحل گمیشان ، محمد دربانی به همراه همسرش حمیده کلته با دامداری و پرورش مرغ و خروس و بوقلمون و جوجه های یکروزه توانستند در آمد خوبی را کسب کنند و از میزاندرآمد و زندگی خود کاملا راضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد 40 ساله میگوید ، من هم مثل اکثر مردم شهرهای کوچک و روستاهای کشورمان از همان کودکی  با دامداری و کشاورزی و مرغ و خروی بزرگ شدم .

دربانی می گوید اقتصاد مقاومتی که اینهمه رهبرمان تاکید می کند چیز پیچیده و عجیب و غریبی نیست استفاده از همین داشته های کوچک و قدردانستن همین فرصتهاست .

محمد ادامه داد: من با پرورش جوجه های یکروزه تقریبا ماهانه یک میلیون تومان درآمد دارم و در کنار آن از چرخاندن قصابی که اکثرا گوشت آن را از پرورش دامهای خودم تامین میکنم ماهانه یک میلیون دیگر هم درآمد دارم .

جوان گمیشانی میگوید همسرم هم در کارها کنار من است و همکاری میکند و در کنار آن با وامی که از بسیج سازندگی گرفته در منزل خیاطی میکند و کسی درآمد می کند.

دربانی ادامه میدهد : از محل دامداری هم پس انداز میکنم و در کل چون زندگی در شهرهای کوچک و روستاها کم خرج تر است و در کنار آن گوشت و مرغ و تخم مرغ و بسیاری از مایحتاج خودت را هم تهیه میکنی در آمد زندگی برکت زیادی دارد و به راحتی میتوانی چرخ زندگی را بچرخانی .

وی در پایان گفت : با این همه فرصت به نظرم این خیلی کار درستی نیست که جوانان ما به جای یک زندگی ساده و راحت و در شهر خود را رها کنند و برای کارگری و کارهای ساختمانی به شهرهای بزرگ مهاجرت کنند.

 

 

بازدید مسئولین بسیج سازندگی از فعالیت های اقتصاد مقاومتی دریابانی 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رییس اداره ثبت اسناد و املاک زابل گفت:دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای شش‌دانگ با هدف اجرای قانون حدنگار و تهیه نقشه‌های حدنگاری، پیشگیری از تعارض بین اسناد و جلوگیری از اختلافات ملکی و جعل اسناد مالکیت برای تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای خود به تک‌برگ با در دست داشتن اصل سند مالکیت دفترچه‌ای و مدارک شناسایی خود به اداره ثبت اسناد و املاک زابل مراجعه کنند.
رضادهمرده افزود: با توجه به تبصره ماده ۱۱ قانون حدنگار ارائه هرگونه خدمات ثبتی به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای قدیمی، توسط مراجع قضایی، اداری و نهاد‌های عمومی مانند شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بانک‌ها ممنوع و منوط به تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک‌برگی است.

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک‌برگی تبدیل می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست