Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@06:46:11 GMT

خاطره شهاب حسینی در کنار بهروز وثوقی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۶۶۵۹

خاطره شهاب حسینی در کنار بهروز وثوقی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: شهاب حسینی از بهروز وثوقی در اکران "خورشید نیمه شب" شبیر شیرازی در سانفرانسیسکو می گوید.

حجم ویدیو: 5.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت خورشید فیلم شهاب حسینی اکران بهروز وثوقی ویدیو ها عکس مرد قتل ایران اعدام فیلم تجاوز دختر حوادث تهران ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استقرار دائمی پلیس راهور در شهر لوندویل

ایسنا/گیلان فرماندار آستارا با تاکید بر استقرار دائمی پلیس راهور در شهر لوندویل، گفت: معضل ترافیک شهری لوندویل باعث بروز مشکلاتی در تردد شهروندان و همچنین مسافران می شود که هر چه سریعتر با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی باید برطرف شود.

محمد رضا شهاب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه ترافیک شهر لوندویل به معضل تبدیل شده و رفع آن جزو مطالبات شهروندان است، اظهار کرد: لوندویل، ورودی شهرستان آستارا از سمت رشت و تالش است و باید ترافیک این محور پرتردد، کاهش یابد.

وی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک و برخورد با تخلفات رانندگی در آن شهر حضور مستمر داشته باشد، گفت: شهر لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد و به علت گذر محور آستارا به رشت و بالعکس از وسط آن، همواره در فصل مسافرت و تعطیلات شاهد ترافیک است.

شهاب زاده با اشاره به اینکه عوامل زیادی در پدید آمدن معضل ترافیک شهری لوندویل دخیل هستند و این معضل چندین سال است که لاینحل باقی مانده است، افزود: وجود سد معبر، وجود تقاطع های فرعی و نیز در برخی از مواقع حضور کمرنگ پلیس راهور برای روان سازی ترافیک از جمله دلایل پدید آمدن ترافیک در شهر لوندویل است.

فرماندار آستارا از دستگاه های عضو شورای ترافیک شهرستان خواست تا در حیطه وظایف خود نسبت به برطرف کردن این مشکل گام بردارند.

شهاب زاده ‌همچنین خواستار آماده باش نیروهای راه و شهرسازی، هلال احمر و پلیس راه در ایام تعطیلات نوروزی شد و بیان کرد: دستگاه های ذیربط بایستی در صورت بروز هر گونه تغییرات ناگهانی وضعیت هوا و در ادامه مسدود شدن راه و وقوع حوادث مختلف رانندگی از آمادگی لازم برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه پل تخریب شده از سیل شهریور ماه سیبلی در حال ساخت است و گره ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی تنها نگرانی ما در مسیر این پل در حال احداث می‌باشد، گفت: پل سیبلی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، شهر لوندویل، مرکز بخش لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا با بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت در محور آستارا - تالش واقع شده است. شهرستان آستارا با ۹۵ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش مرکزی و لوندویل در شمال غربی استان گیلان و مرز کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی داور محروم مُچ‌اندازی در مسابقات کشوری!
  • نکات طلایی دارویی در ماه مبارک رمضان
  • شهاب زاهدی: از حضور در ژاپن خوشحالم هستم؛ جو استادیوم عالی بود
  • زاهدی: از انتقال به لیگ ژاپن خوشحال هستم
  • شهاب زاهدی و اولین پاس گل یک ایرانی در جی لیگ
  • ضرورت استقرار دائمی پلیس راهور در شهر لوندویل
  • ببینید | پاس گل شهاب زاهدی در اولین بازی در ژاپن
  • (ویدیو) پاس گل شهاب زاهدی در اولین مسابقه خود در ژاپن
  • شهاب زاهدی با پاس گل شروع کرد اما فوکوئوکا باخت!
  • شکست «فوکوئاکا» برابر «توکیو»/ شهاب زاهدی پا به توپ شد