Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت ذوب‌آهن گفت: شانس استقلال برای شکست دادن ذوب‌آهن و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیشتر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشید طالبی در مورد دیدار روز سه‌شنبه استقلال و ذوب‌آهن گفت:

بازی رفت دو تیم در اصفهان دو نیمه کاملاً متفاوت داشت. استقلال موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کرد اما هنرنمایی دروازه‌بان ذوب‌آهن مانع از گلزنی شاگردان شفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم که نیمه مربیان است ذوب‌آهن کاملاً متفاوت بود و برتر از حریف بازی کرد و مزد زحماتش را هم گرفت. اکنون در بازی برگشت یک بازیکن می‌تواند تأثیرگذارترین بازیکن میدان باشد و آن هم کسی جز تیام نیست.

وی افزود:

به نظر من یکی از عوامل موفقیت استقلال در نیم فصل دوم حضور تیام است. او یکی از عوامل موفقیت تیم است و اگر در بازی برگشت مقابل ذوب‌آهن حضور داشته باشد می‌تواند برگ برنده استقلال شود. به خصوص اینکه ذوب‌آهن مقابل ۸۰ هزار تماشاگر استقلال بازی خواهد کرد.

فرشید طالبی تصریح کرد:

استقلال در این بازی سراپا حمله خواهد بود تا به گل برسد و ذوب‌آهن هم در ضدحملات بسیار خطرناک ظاهر خواهد شد.قطعاً بازی برگشت مثل بازی رفت گل خواهد داشت. هر دو تیم لایق حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستند و فکر می‌کنم یک بازی جذاب و جنجالی را شاهد خواهیم بود.

وی در مورد اینکه شانس کدام تیم برای صعود بیشتر است، اظهار داشت:

در بازی رفت من پیش‌بینی کرده بودم که شانس ذوب‌آهن برای بردن بیشتر خواهد بود و پیش‌بینی‌ام درست از آب درآمد. اکنون هم می‌گویم کفه ترازو به سود استقلال سنگین‌تر است و شاگردان شفر شانس بیشتری برای صعود دارند.

فرشید طالبی گفت:

دلیلش هم این است که خالد شفیعی مصدوم است محمد نژادمهدی که بازیکن ثابت ذوب‌آهن است در این بازی به دلیل محرومیت غایب است و این مسئله می‌تواند خط دفاع ذوب‌آهن را متزلزل کند و در صورت حضور تیام استقلال راحت به گل می‌رسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیدار استقلال و ذوب آهن فرشید طالبی لیگ قهرمانان آسیا مامه بابا تیام وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم

عثمان دمبله، ستاره پاری سن ژرمن پس از پیروزی این تیم در خانه بارسلونا و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا جایزه برترین بازیکن میدان را دریافت کرد.

دانلود (1.5MB)

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال