Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه از مراجعه روزانه ۲۰هزار نفر به این بیمارستان خبرداد و گفت: یک دستگاه رادیوتراپی برای بیماران سرطانی غرب کشور کافی نیست. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ استانها کرمانشاه نظرات

علی سروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: یک دستگاه رادیو تراپی برای استانی با بیش از دو میلیون نفر جمعیت و سرریز استان‌های دیگر کم است که این کمبود کیفیت ارائه خدمات را با مشکل روبه رو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) با بیان اینکه دو دستگاه رادیوتراپی در نیمه دوم امسال خریداری و نصب می‌شود، افزود: با نصب این دو دستگاه و تکمیل مرکز جامع بیماران سرطانی خدمات‌رسانی به این گروه از بیماران بهتر می‌شود.

سروش با بیان اینکه کمبود پرسنل به ویژه پرستار نیز در بیمارستان امام رضا(ع)محسوس است، گفت: این امربه دلیل کمبود فارغ‌التحصیل است و این کمبود برای جلوگیری از مشکل باید برطرف شود.

وی افزود: به‌دلیل کمبود تخت بیمارستانی در استان سرویس‌دهی و خدمات همزمان در بیمارستان انجام می‌شود که برای کاهش حجم ترافیکی بیمار در مراکز بیمارستانی یک پروژه بیمارستان بالای 500 تخت خوابی در حال احداث است و این بیمارستان برای رفاه مردم در منطقه دیگر شهر ایجاد می‌شود.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) با بیان اینکه در بعضی روزها به دلیل ازدحام جمعیت در اورژانس این بیماران، به مرکز فوریتها در طول روز چند بار حالت بحران اعلام می‌کند گفت: روزانه 20هزار نفر به این بیمارستان مراجعه می‌کنند که بیشتر به عنوان ملاقات در ساعات مختلف در بیمارستان حضور پیدا خواهند کرد که این امر خدمات دهی را با مشکل روبه رو می‌کند.

سروش با اشاره به اینکه سالانه حدود 45 هزار نفر در این بیمارستان بستری می‌شود، افزود: چون بیمارستان ارجاعی است و معمولاً بیماران اورژانسی و بدحال از بیمارستان‌های دیگر در سطح استان به اینجا منتقل می‌شوند روزانه حدود 380 نفر به اورژانس، 1000 نفر به کلینیک و 1000 نفر به بخش‌های پارکلینیک بیمارستان مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان به عنوان مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) در غرب کشور فعالیت می‌کند، گفت: اکنون بنا به ضرورت در کنار این بیمارستان مراکز دیگر از جمله سوانح و سوختگی گلستان، مرکز درمان بیماران ریوی نسیم، مرکز جامع سرطان و کلینیک جامع فوق تخصصی گلستان وجود دارد که تحت عنوان مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) فعالیت می‌کنند.

سروش با اشاره به اینکه 2000 نفر در بیمارستان امام رضا(ع) به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنند، بیان کرد: در این بیمارستان حدود 180 متخصص و فوق تخصص، حدود 600 پرستار، 180 کارشناس و متخصص علوم آزمایشگاهی و 180 کارشناس مامایی حضور دارند.

وی با بیان اینکه بخشی در بیمارستان امام رضا(ع) به عنوان بخش بیماران بین‌الملل در حال ساخت است، گفت: بیمارستان امام رضا(ع) در منطقه شمال‌غرب و غرب کشور مرکز خدمات تشخیصی و درمانی است که در تحول نظام سلامت پیشرفت‌های چشمگیری داشت.

انتها پیام/ ع

R41380/P1494/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند