Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرهنگسرای پایداری اصفهان گفت: ایثارگری‌ها و حمایت‌های زنان اصفهان در زمان جنگ تحمیلی در برنامه" مقاومت ۳۳ به‌وقت خرمشهر" به تصویر کشیده می‌شود. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ استانها اصفهان نظرات

سعید صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: 3 خردادماه به همت فرهنگسرای پایداری اصفهان برنامه «مقاومت 33 به‌وقت خرمشهر» در چهارباغ عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این برنامه را به تصویر کشیدن ایثارگری زنان رزمندگان در حمایت از همسرانشان دانست و افزود: زنان اصفهانی در پشت جبهه همپای همسران ایثارگر خود تلاش می‌کردند. زنان همشهری آن‌ها در حمایت رزمندگان کوشا بودند اما در پرداختن به این ایثارگری تاکنون حرکت چشمگیری انجام نشده است.

مدیر فرهنگسرای پایداری اصفهان بیان کرد: از جمع‌آوری مواد خوراکی گرفته تا بسته‌بندی و جلب مشارکت، زنان اصفهان خدمات شایانی را انجام می‌دادند، این فعالیت‌ها در چهارباغ عباسی به نمایش درمی‌آید.

وی افزود: در این برنامه بازیگران و هنرمندان به همراه موسیقی و پرفورمنس این برنامه را به نمایش درمی‌آورند، این برنامه ساعت 16 آغاز شده و با ورود رزمندگان به چهارباغ پیگیری می‌شود، این رزمندگان به‌جای اسلحه گل به همراه دارند که پلاک‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس را بر گردن خواهند داشت.

صرامی از برگزاری برنامه‌های مختلف در چهارم خردادماه هم‌زمان با سالروز عملیات بیت المقدس که به نام روز ایثار نام‌گذاری شده خبر داد و گفت: برنامه «در 60 ثانیه پیروزی» در این روز اجرا می‌شود، اصوات روایتگری عملیات بیت‌المقدس به‌صورت پادکست درآمده و در اختیار سازمان تاکسیرانی قرار گرفت تا مردم بیشتر با ایثارگری‌ها جهادگران آشنا شوند.

وی اظهار داشت: این پادکست‌ها علاوه بر آن که چند روز از تاکسی‌ها پخش می‌شود در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: از آغاز اجرای طرح فجرانه (در بهمن ۱۴۰۲) تاکنون اصفهانی‌ها ۱۵ هزار میلیارد ریال از فروشگاه‌ها ۱۱ قلم کالای اساسی شامل شیر بطری، پنیر، ماست، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را خریداری کنند.
میثم مداحی با اشاره به اینکه طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی از خدمات دولت سیزدهم برای حمایت از امنیت غذایی خانوار‌های یارانه بگیر دهک اول تا هفتم است، افزود: سرپرستان خانوار متقاضی استفاده از این طرح می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* و برنامه کاربردی شما، از میزان اعتبار کالابرگ خود مطلع شوند.
وی ادامه داد: در این طرح ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید کالای اساسی به حساب سرپرست خانوار‌ها واریز شده است.
مداحی با بیان اینکه طرح فجرانه به مدت سه ماه از هفدهم بهمن سال گذشته تا هفدهم اردیبهشت امسال تاکنون اجرا شده است، افزود: اجرای این طرح علاوه بر کمک به اقتصاد استان به امنیت غذایی خانوار‌ها هم کمک می‌کند.
وی گفت: طرح فجرانه با یارانه تشویقی متفاوت است و مردم علاوه بر بهره‌مندی از طرح فجرانه می‌توانند یارانه نقدی خود را هم دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • بازنمایی اصفهان قدیم (عکس)
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد