Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی در حاشیه ملاقات مردمی رئیس پلیس تهران و روسای پلیس‌های تخصصی پایتخت و معاونانش که صبح امروز در پلیس امنیت تهران بزرگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه که با هماهنگی سامانه رسیدگی به مراجعات مردمی پلیس 197 برگزار شد روسای پلیس‌های تخصصی آگاهی، امنیت، پیشگیری، راهور و مبارزه با مواد مخدر به همراه معاونان فرماندهی پایتخت در این محل با مراجعان مردمی دیداری چهره‌ به چهره داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران افزود: در این جلسه به مشکلات حدود 520 نفر از مراجعین رسیدگی شد و سعی شد در این دیدار با رویکرد حل مشکل، به درخواست‌های شهروندان رسیدگی شود.

وی در خصوص بیشترین مراجعات مردمی گفت: بیشترین مراجعات شهروندان تهرانی به ترتیب مربوط بود به مشکلاتشان در حوزه اماکن، راهنمایی و رانندگی، کلانتری‌ها و پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی که روسای این پلیس‌های تخصصی با مراجعان در هریک از این حوزه‌ها دیدار کرده و نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام کردند.

رحیمی اضافه کرد: علاوه بر این موارد، در بخش گزینش و جذب در نیروی انتظامی، درخواست‌های متعددی وجود داشت که خوشبختانه مشکلات این مراجعان نیز حل و فصل شد.

به گزارش تسنیم فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه اغلب مشکلات مردم در این حوزه‌ها ناشی از عدم توجه به قانونی، بی‌اطلاعی و بی‌مبالاتی بوده که در این جلسه ضمن رسیدگی به مشکلاتشان تذکرات لازم نیز داده شد و از مردم نیز درخواست داریم تا بیش از پیش نسبت به رعایت قوانین و مقررات توجه داشته باشند تا خدای ناکرده دچار مشکلات اینچنینی نشوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ فیروز کشیر ، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود: از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 849086 منبع: ایسنا برچسب‌ها پلیس راهور - شهر خبر مهم باران تهران

دیگر خبرها

  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • (تصویر) تغییر چهره بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند