Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:19:25 GMT

یازدهمین جشنواره دانشگاهی شهید مطهری در بیرجند برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۸۹۷۴

یازدهمین جشنواره دانشگاهی شهید مطهری در بیرجند برگزار شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با برگزاری یازدهمین جشنواره دانشگاهی شهید مطهری با حضور مشاور وزیر بهداشت از ۲۵ نفر از «اساتید ارتقا یافته و بازنشسته و صاحبان فرایند برتر دانشگاهی» در بیرجند تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حسن امین لو مشاور وزیر بهداشت امروز (24 اردیبهشت) در یازدهمین جشنواره دانشگاهی شهید مطهری اظهار داشت: ثمرات طرح تحول سلامت را در استان خراسان جنوبی با کارها و اقدامات بزرگی که در چند سال گذشته انجام شده است،‌می توان مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به تمیزی شهر بیرجند گفت: این مهم نشان دهنده فرهنگ و تمدن بالای مردم حاشیه کویر است.

 

وی به جایگاه هیات علمی دانشگاهها در ارتقای سطح فرهنگ کشور هم اشاره ای کرد و افزود: بر همین اساس در قانون بودجه امسال، توجه ویژه ای به حقوق و مزایای این جامعه شده است.

 

کاظم قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم در این مراسم از تحصیل ۳ هزار و ۵۱۱ دانشجو در این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشگاه ۹ دانشکده و ۲۵۹ هیات علمی دارد.

 

وی رسیدن به جایگاه دانشگاه برتر در شرق کشور را یکی از چشم اندازهای مهم هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: این دانشگاه در بحث قبولی آزمون دستیاری از رتبه ۱۶ به دوم کشور در سه سال اخیر رسیده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار امیدواری کرد تا پایان امسال زمینه جذب دانشجو در دانشکده داروسازی فراهم شود.

 

وی با اشاره به اینکه بیمارستان رادیوتراپی ایران مهر بیرجند به همت خیرین ساخته شده است، ادامه داد: تاکنون ۴ هزار مورد شیمی درمانی و ۴۳۰ مورد رادیوتراپی در این مرکز انجام شده است.

 

محمود گنجی فر دبیر یازدهمین جشنواره دانشگاهی شهید مطهری هم در این جلسه گفت: در این جشنواره از ۲۵ نفر شامل اساتید ارتقاء یافته، اساتید بازنشسته، اساتید اخلاق و صاحبان فرایند برتر دانشگاهی تقدیر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ۵۶ مقاله به دبیرخانه همایش کشوری آموزش پزشکی ارسال شده است، افزود: در راستای برگزاری این جشنواره ۳۶ فرایند آموزشی دریافت شد که ۶ فرایند برتر دانشگاهی، ۳ فرایند برتر کلان منطقه‌ای و یک فرایند کشوری بود.

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد دولت ماه رمضان خروج آمریکا از برجام مصلی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ در هفت محور تخصصی قرآن و عترت، ورزشی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، اجتماعی، ایثار، شجاعت و فداکاری و علمی و پژوهشی و دو بخش جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

در این مراسم که در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن سینمای ۹ دی شهر هشتگرد برگزار می‌شود، از نفرات برگزیده بر اساس نظر داوران تجلیل به عمل می‌آید و به تمامی نفرات شرکت کننده در جشنواره گواهی حضور اعطا می‌شود.

میهمانان ویژه این مراسم، استاندار البرز، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان بوده و حضور برای عموم مردم شهرستان ساوجبلاغ آزاد است.

کد خبر 6097823

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین جشنواره شهید مطهری
  • یازدهمین جشنواره ورزشی زندگی به توان سلامتی-یزد
  • شهید مطهری مسیر حرکت جوانان را به سمت آموز‌های دینی سوق داد
  • برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشهای فناورانه دانشجویی در دانشگاه بیرجند
  • اساتید دانشگاه در امید آفرینی برای جامعه نقش آفرینی کنند
  • یازدهمین پیروزی الوحده در لیگ امارات
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود