Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخپوشان پایتخت از کارلوس کی روش برای لیست انتخابی جام جهانی روسیه به شدت ناراحت هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر در این لیست ۴ سهمیه به نام‌های بیرانوند، حسینی، انصاری و امیری دارد و استقلال نیز با ۷ بازیکن (حسین حسینی، مجید حسینی، غفوری، منتظری، ابراهیمی، نورافکن، چشمی) بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لیست با انتقادات گسترده ای از سوی پرسپولیسی ها روبرو بوده و سرمربی تیم ملی را متهم کرده اند که به خاطر اختلاف قدیمی با سرمربی پرسپولیس سهمیه ملی پوشان این تیم را کاهش داده است. از نظر پرسپولیسی ها تیمی که قهرمان لیگ ایران شده طبعا باید بیشترین سهمیه را در تیم ملی به خود اختصاص دهد و جای نفراتی مثل علی علیپور که آقای گل لیگ شده و کمال کامیابی نیا را در لیست کی‌روش خالی می‌دانند.

در همین حال کانال هواداری پرسپولیس در یکی از پیام رسان های داخلی نسبت به لیست انتخابی کارلوس کی روش چنین واکنش نشان داده است:

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی پرسپولیس تهران استقلال تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی علی کریمی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حسینی امروز در نشست خبری خود در مورد اغوا شدن مهدی لیموچی بازیکن جوانش گفت: مدیربرنامه این بازیکن فقط نباید دنبال مسائل مالی باشد.یک بازیکن اول باید یک جا ثابت بشود نه اینکه با یک فصل فوتبال از حریم امنش بیرون بیاوری ریسکش زیاد است. اگر بهترین قرارداد مالی هم ببندی اما عملکرد فنی ات درست نباشد آن بخش مالی هیچ لطفی ندارد

وی افزود: پارسال با تیمی بازی داشتیم و وقتی مسابقه تمام شد وسط زمین رفت و با بازیکن من برای فصل بعد صحبت کرد. این مربی امسال هم همین کار را کرده است و با بازیکن تحت قراردادمان مذاکره کرده است!

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم