Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@07:01:30 GMT

« جناب‌ خان » خواننده تیم ملی فوتبال در روسیه شد !

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۹۰۵۰

« جناب‌ خان » خواننده تیم ملی فوتبال در روسیه شد !

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،  ماجرا انتخاب ترانه تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی روسیه داستان ها و ماجرا های فراوانی را به خود دید و پس از انصرف علیرضا قربانی و محمد معتمدی، گزینه هایی چون حامد همایون نیز مطرح شدند و عصر دیروز خبر اجرای یک ترانه از سوی عروسک محبوب تلویزیون «جناب خان» جدیدترین اتفاق در حول و حوش این ماجراست که در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«جناب خان» به همراهی امیرسلطان احمدی و محمد بحرانی موزیکی برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از جام جهانی تدارک دیده‌اند و این اثر در مرحله تولید قرار دارد و به صورت کاملا سکرت در حال انجام است.این موسیقی در اصل سه خواننده دارد، بحرانی،‌ سلطان احمدی و جناب خان که در پایان به جمع این دو اضافه شده است.

 

بحرانی و سلطان احمدی که در دوره قبلی جام جهانی نیز کلیپی با همین مضمون ساخته بودند، این بار عروسک جناب خان را نیز با خود همراه کرده‌اند و قرار است بزودی کلیپی با حضور این سه نفر ساخته شود و همزمان با شروع بازی‌های جام جهانی از شبکه‌های مختلف سیما پخش شود.همچنین پیشتر اعلام شده بود که قرار است جناب خان تیم ملی فوتبال ایران را در روسیه همراهی کند اما هنوز نتیجه قطعی اعلام نشده است.

 

از دیگر عوامل این موسیقی می‌توان به آهنگساز: بردیا کیارس، با حضور افتخاری محسن شریفیان (گروه لیان)، ترانه سرا: امیر سلطان احمدی، همخوان‌ها: مهران نائل، مهناز خطیبی، کیمیا کیارس، الکا هدایت که در استودیو پاپ ضبط شده است اشاره کرد.

 

میزان

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جناب خان گوناگون خواننده جام نیوز روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل هنر‌های تجسمی این وزارتخانه را به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب کرد.

متن این حکم انتصاب به شرح زیر است: «جناب آقای محمد خراسانی‌زاده مدیرکل محترم هنر‌های تجسمی و سرپرست موزه هنر‌های معاصر،‌
هنر سرامیک، به‌عنوان پرسابقه‌ترین بستر بروز خلاقیت بشر و به‌مثابه رسانه‌ای که اندیشه‌های ادوار مختلف تاریخی را بر دوش کشیده است، در ساختار معاصر خود، تجلی هم‌زیستی هنر و فناوری را به بهترین شکل، نمایان می‌سازد.

دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران، فرصت شایسته‌ای است برای بازخوانی و ارائه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این هنر پویا در سرزمینی که مهد هنر و تمدن بوده و نوآورانه‌ترین دستاورد‌های تمدنی خود را همواره در قالب هنر سرامیک به یادگار نهاده است. به همین منظور و با عنایت به سوابق هنری و مدیریتی، جناب‌عالی به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توفیقات الهی و توجهات امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، با لحاظ نمودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همفکری و همکاری سایر ذی‌نفعان محترم، در راهبری هرچه بهتر این دوسالانه ملی، موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • یک جنگ سرد جدید؟ جنگ جهانی سوم؟ / چگونه می توانیم در این «عصر سردرگمی» حرکت کنیم؟
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • گشتی در اقتصاد جهان | صادرات گاز ترکمنستان به چین از روسیه بیشتر شد
  • شمه ای از کرامات امام صادق(ع)
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی