Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، ماهی نیست که خبر تصادف اتوبوس و یا مینی بوس های فرسوده در صدر اخبار حوادث ورامین خودنمایی نکند ، حوادثی که اکثرا با فوت مردمی همراه است که برای تردد بین ورامین و تهران چاره ای جز استفاده از این ناوگان فرسوده ندارند.
شامگاه جمعه گذشته تصادف یک دستگاه خودروی مینی بوس در محور ورامینتهران به کشته و زخمی شدن 14 نفر منجر شد و چند خانواده را داغدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرسودگی این خودروها علاوه بر آن که جان مسافران را با خطر جدی مواجه کرده ، هزینه های زیادی را به مالکان خودرو تحمیل کرده و بسیاری از آنان با خسارات زیادی مواجه می شوند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت : یک هزار و 340 دستگاه مینی بوس و اتوبوس زیر نظر سازمان اتوبوسرانی در پنج مسیر ورامین به قرچک ، ری ، ترمینال جنوب ، افسریه و میدان شوش اقدام به جابجایی مسافر می کنند که 94 درصد این خودروها بالغ بر 35 سال عمر دارند.
حسن خوانساریان افزود : 6 درصد از ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوسرانی ورامین عمری در حدود 8 تا 15 سال دارند.
وی تصریح کرد: در حال حاضرهیچ خودروی اتوبوس و مینی بوس صفرکیلومتری در شهرستان ورامین وجود ندارد و با وجود رایزنی های متعددی که با مسئولان شهرستان و استانی صورت گرفته تا کنون موفق به اجرای طرح نوسازی در ناوگان اتوبوسرانی ورامین نشده ایم.
وی اظهار امیدواری کرد با تخصیص بودجه مورد نیاز و همکاری مسئولان ، شاهد اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده اتوبوسرانی و مینی بوسرانی ورامین باشیم.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اتوبوس تصادف خودرو فوت کشته و زخمی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم