Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@00:00:37 GMT

سرمایه‌گذار نباید پشت درب مدیران باشد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۰۹۳۴۶

سرمایه‌گذار نباید پشت درب مدیران باشد

به گزارش ایسکانیوز، محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه کیسه خون خاورمیانه که صبح امروز در فرودگاه پیام کرج افتتاح شد، اظهار داشت: در سال 97 شاهد سومین سفر وزیر بهداشت به استان البرز هستیم که نگاه ویژه وزیر به این استان است.

استاندار البرز با بیان اینکه البرز جایگاه ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری خارجی دارد، افزود: 555 میلیون دلار بعد از برجام سرمایه‌گذاری خارجی در استان البرز جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فرودگاه پیام و کارخانه تولید کیسه خون کار مناسبی برای احداث این کارخانه انجام دادند، اضافه کرد: 105 کارگاه دارویی و تجهیزات پزشکی فعال هستند.

نجفی با بیان اینکه 7 هزار و 480 نفر در بخش دارویی و تجهیزات بهداشتی استان البرز مشغول کار هستند، تصریح کرد:کارهای وزارت بهداشت در این بخش برای استان البرز مناسب و خوب است.

وی خاطرنشان کرد: البرز برای توسعه و حضور سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی آماده است و این استان بیشترین میزان اشتغال دارویی را در کشور دارد.

نجفی با بیان اینکه سرمایه‌گذار داخلی و خارجی نباید پشت درب مدیران باشد، افزود: البرز توان جدی برای حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را دارد و توسعه البرز رو به پیش است.

900

محمدعلی نجفی استاندار البرز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدعلی نجفی استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه به این افراد ممنوع شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیروس دهقان‌شیری افزود: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این زمینه امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می‌آید.

پاسخ صریح وزارت کشور به فضاسازی ها درباره اتباع افغان | امکان پذیرش افغانستانی ها در کشور وجود ندارد

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: در صورت بی‌توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه‌های مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس این بنگاه‌های مشاورین املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی‌نامه اجاره، رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده‌اند، پلمب خواهند شد.

کد خبر 847893 برچسب‌ها استان البرز خبر مهم اتباع خارجی مسکن اجاره افغانستان

دیگر خبرها

  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد