Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- مديرعامل شرکت آب و فاضلاب شهري آذربايجان غربي گفت: امسال با اتمام کامل 90 طرح آب و فاضلاب در استان، ظرفيت تامين آب از 9.4 به 12 مترمکعب در ثانيه و شاخص بهره مندي از شبکه فاضلاب از 65 به 75 درصد افزايش مي يابد.

رسول اکبري روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: براي اجراي اين طرح ها در مجموع 11 هزار ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده و با اتمام آنها 100 هزار متر مکعب در شبانه روز به ظرفيت شبکه آب و 82 هزار مترمکعب در شبانه روز به ظرفيت شبکه فاضلاب اضافه مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: متوسط پيشرفت فيزيکي طرح هاي در دست اجراي استان 70 درصد است.
وي بيان کرد: تصفيه خانه آب سردشت، سلماس و پلدشت، خط انتقال آب خام سلماس و تازه شهر به طول 29 کيلومتر، سامانه فاضلاب اروميه، گلمان و خوي با اعتبار 300 ميليارد ريالي از جمله اين طرح ها به شمار مي رود.
وي افزود: شرکت آب و فاضلاب شهري آذربايجان غربي پيشرو در استفاده از طرح هاي سرمايه گذاري بخش خصوصي در استان است که در اين قالب تصفيه خانه آب مهاباد و سلماس و سامانه فاضلاب قره ضياء الدين به اجرا در مي آيد.
وي اضافه کرد: آبرساني به سلماس و تازه شهر از محل سد مخزني زولا به طول 29 کيلومتر در حال انجام بوده و تاکنون 18 کيلومتر از اين طرح ملي به اتمام رسيده است.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب شهري آذربايجان غربي بيان کرد: با آبرساني به اين 2 شهر با اعتباري بالغ بر 380 ميليارد ريال، جمعيت 160 هزار نفري اين 2 شهر از آب تصفيه شده برخوردار مي شود.
وي افزود:در جهت تامين آب منطقه ويژه اقتصادي سلماس طي توافقي که با مسئولان شهرستان انجام شده است، 20 ليتر در ثانيه براي انجام امور تجاري، صنعتي و همچنين فضاي سبز در اين محدوده تخصيص يافت.
به گزارش ايرنا، شرکت آب و فاضلاب شهري آذربايجان غربي به بيش از 2 ميليون و 100 هزار نفر از شهروندان استان خدمات آب آشاميدني ارائه مي کند و ميزان خدمت رساني اين شرکت به 100 درصد جمعيت شهري استان رسيده است.
7156/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم جهت تخصیص بودجه طرح و پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب انجام تا مقدمات امکان تخصیص بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه استان فراهم شود.  در این جلسه همچنین مصوبات سفر ریاست جمهوری و مصوباتی که با دستور مقام عالی استان جهت اجرا به شرکت آب و فاضلاب استان تکلیف شده اند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه