Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مردم فلسطين امروز دوشنبه و در آستانه هفتادمين سالگرد تأسيس رژيم جعلي صهيونيستي، در محکوميت انتقال سفارت آمريکا از تل‌آويو به قدس تظاهرات برپا مي‌کنند.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، مردم فلسطين امروز دوشنبه و در آستانه هفتادمين سالگرد تأسيس رژيم جعلي صهيونيستي، در محکوميت انتقال سفارت آمريکا از تل‌آويو به قدس تظاهرات برپا مي‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتظار مي‌رود صدها هزار نفر در اين راهپيمايي بازگشت شرکت کنند؛ همزمان ارتش رژيم صهيونيستي نيز براي مقابله با اين راهپيمايي مسالمت‌آميز نيروهاي امنيتي و تک‌تيراندازان خود را در مرز شرقي نوار غزه مستقر کرده است.

فلسطينياني که در آستانه هفتادمين سالگرد روز نکبت در نزديکي شهر رام الله کرانه باختري اشغالي دست به راهپيمايي زده بودند با حمله نظاميان اسرائيلي مواجه شدند.در همين حال عبدالله ابو رحمت، رئيس اداره حمايت از مقاومت مردمي وابسته به هيئت مبارزه با شهرک سازي و ديوار حائل در اين رابطه به خبرنگار آناتولي گفت: فعالان حقوق بشر فلسطيني اقدام به کاشت نهال‌هاي زيتون در منطقه ترمسعيا که با خطر اشغال اسرائيل روبرو است، کرده‎اند.وي همچنين افزود: فعالان حقوق بشر فلسطيني همچنين پرچم کشورهايي که در مجمع عمومي سازمان ملل عليه تصميم آمريکا براي به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت اسرائيل راي دادند را نيز به اهتزاز درآوردند.

ابو رحمت در ادامه گفت: ساکنان شهرک صهيونيت نشين شيلو نيز به اين افراد يورش برده و سپس نظاميان اسرائيلي نيز با گاز اشک آور و پرتاب بمب هاي صوتي به معترضان حمله کرده اند.فلسطيني‎ها پانزده مه هر سال را به عنوان روز نکبت نماد اخراج اجباري، نابودي بافت اجتماعي و فرهنگي‌شان توسط اسرائيل گرامي مي‌دارند. از سال 1948 جمعيت مهاجران فلسطيني در سراسر دنيا به 5.9 ميليون رسيده است.
بيش از نيمي از ديپلمات‌هاي کشورهاي خارجي که براي شرکت در مراسم افتتاحيه سفارت آمريکا در قدس دعوت شده‌اند اين دعوت را رد کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها از 86 ديپلماتي که به اين مراسم دعوت شدند، تنها 30 ديپلمات به اين دعوت پاسخ داده‌اند.
هاآرتص گزارش داد: جمهوري چک و مجارستان به شدت با اين اقدام مخالفت کرده‌اند و ديگر کشورهاي اروپايي نيز به نظر نمي‌رسد که در اين مراسم شرکت کنند همانگونه که ديپلمات‌هاي روسيه، مصر و مکزيک در اين مراسم شرکت نمي‌کنند.
استراليا، آلمان، ايرلند، مالت، پرتغال، لهستان و سوئد نيز دعوت رژيم صهيونيستي براي حضور در اين مراسم را رد کرده اند؛ انگليس و فرانسه نيز ازکشورهاي تحريم کننده اين مراسم هستند.
فيلم/درگيري ميان مبارزان فلسطيني و نظاميان صهيونيست
1397/02/24 - 14:38
کد ويديو دانلود فيلم اصلي
فيلم/زخمي شدن جوان فلسطيني بر اثر شليک نظاميان صهيونيست
1397/02/24 - 14:35
کد ويديو دانلود فيلم اصلي
شمار شهداي فلسطيني به 2 رسيد/بيش از 147 نفر مجروح شدند
1397/02/24 - 14:14
وزارت بهداشت فلسطين در بيانيه اي اعلام کرد که شمار شهداي تظاهرات گسترده فلسطينيان عليه رژيم صيونيستي به 2 رسيد.

بنابر اعلام منبع بيمارستاني فلسطين، بيش از 147 نفر تاکنون نيز مجروح شدند.
ساقط شدن پهپاد رژيم صهيونيستي در شمال غزه
1397/02/24 - 13:58
تظاهرات کنندگان صبح امروز يک پهپاد رژيم صهيونيستي را که در حال شليک مواد آتش‌زا به سمت خيمه‌هاي بازگشت بوده را ساقط کردند.

گزارش وزارت بهداشت فلسطين از آمار مجروحان
1397/02/24 - 13:52
وزارت بهداشت فلسطين اعلام کرد که تاکنون يک نوجوان فليسطيني به شهادت رسيده و 27 نفر ديگر مجروح شده‌اند که از اين تعداد 22 نفر هدف گلوله جنگي قرار گرفتند.
در همين حال گزارش شده که نظاميان صهيونيست از ورود خودروهاي امدادي به جباليا براي انتقال مجروهان خودداري مي‌کنند.
شهادت نوجوان فلسطيني به ضرب گلوله نظاميان صهيونيستي
1397/02/24 - 13:49
شبکه الحدث مي گويد که يک نوجوان فلسطيني بر اثر شليک گلوله نظاميان صهيونيست در شرق خان يونس به شهادت رسيده است.
مجروح شدن شماري از خبرنگاران حاضر در تظاهرات
1397/02/24 - 13:40
رسانه‌ها از مجروح شدن شماري از خبرنگاران حاضر در تظاهرات خبر دادند.
تلاش تظاهرات کنندان براي عبور از حصار مرزي
1397/02/24 - 13:17
تظاهرات کنندگان در نوار غزه قصد عبور از حصار مرزي را دارند و نظاميان صهيونيست از گلوله جنگي و گاز اشک‌آور عليه تظاهرات کنندگان استفاده کرده‌اند که در پي آن تاکنون 20 نفر مجروح شده‌اند.
مجروح شدن جوان فلسطيني در شرق خان يونس
1397/02/24 - 12:32
رسانه‌ها گزارش دادند که يک جوان فلسطيني در شرق خان يونس در پي شليک نظاميان صهيونيست مجروح شده است.


اين خبر در حال تکميل است...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دانشگاه‌های جهان یکی پس از دیگری شاهد خیزش دانشجویان بیدار علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان به ویژه در نوار غزه است.

منابع خبری گزارش دادند که این بار دانشگاه هاوانا شاهد تجمع اعتراضی ضدصهیونیستی دانشجویان بوده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده گروهی از دانشجویان دانشگاه هاوانا کوبا با برگزاری تجمعی اعتراضی حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

همچنین دانشجویان کوبایی در این تجمع اعتراضی ضدصهیونیستی، پرچم فلسطین را در کنار پرچم کشور خود به اهتزاز درآوردند.

این در حالی است که بسیاری از دانشگاه‌های جهان از جمله دانشگاه‌های آمریکا، کانادا و فرانسه شاهد برگزاری تجمع‌ها و تحصن‌هایی مشابه در حمایت از فلسطینیان و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه بوده است.

در آمریکا که داعیه‌دار حقوق بشر و آزادی بیان است، تجمع‌های دانشجویی ضدصهیونیستی به شدت سرکوب شده و شماری از دانشجویان نیز به دلیل حمایت از فلسطین و محکوم‌نمودن حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ادامه روند تحصیل محروم شده‌اند.

کد خبر 6096190

دیگر خبرها

  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی
  • تجمع اعتراضی دانشجویان کوبایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم