Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت در واکنش به صحبت‌های مالک این باشگاه گفت: نه حرف تن‌زاده را قبول دارم و نه چک او را. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات

علی کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره صحبت‌های جواد تن‌زاده مالک باشگاه سپیدرود مبنی بر اینکه کریمی امروز (دوشنبه) اصلاً به این باشگاه مراجعه نکرده است، اظهار داشت: طبق نامه‌ای که تن‌زاده به من داده بود، از من درخواست کرد تا درخواست تسویه حسابم را به صورت کتبی به باشگاه اعلام کنم و من هم همین کار را انجام دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس نامه‌ای که باشگاه سپیدرود به من داد، امروز در رشت بودم و ساعت 11:14 با جواد تن‌زاده تماس گرفتم اما او جواب من را نداد. بعد از آن در ساعت 12:45 ایشان به من پیامک داد که اعضای باشگاه تا ساعت 12 در دفتر این باشگاه حضور دارند،‌ یعنی او 45 دقیقه بعد از تعطیلی دفتر باشگاه به من این پیامک را داده‌ است.

بیشتر بخوانید:
تن‌زاده: علی کریمی اصلاً به باشگاه سپیدرود نیامده است!/ از هفته پیش همه چیز برای تسویه حساب با کریمی آماده است

سرمربی فصل گذشته سپیدرود در ادامه با اشاره به نامه‌ای که باشگاه سپیدرود در اختیار او قرار داده است،‌ گفت: با توجه به این نامه، چطور تن‌زاده برخلاف نامه خودش، ادعا می‌کند که برگه تسویه حساب و چک از یک هفته پیش آماده بوده است؟ اصلاً چرا به من گفته‌اند که درخواست خود را به صورت کتبی به باشگاه بده و نتیجه را متعاقباً اعلام می‌کنند. به نظر من هواداران خودشان بهترین قضاوت کننده است و این چیزها را متوجه می‌شوند. ضمن اینکه من برای تسویه حساب با سپیدرود فقط چک بانکی یا پول نقد دریافت می‌کنم،‌ چرا که نه حرف تن زاده را قبول دارم نه چک او را.

انتهای پیام/

 

R1414/P1435/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علی کریمی سپیدرود رشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی کریمی سپیدرود رشت علی کریمی سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۰۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات بارشی سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا پایان روز گذشته (۷ اردیبهشت) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۰.۸ درصد مربوط به استان قزوین است. همچنین بارش‌ها در استان سمنان ۴۰.۵ درصد و در تهران ۳۸ درصد کاهش یافته است. در ۲۵ استان کشور بارش‌ها نیز با کاهش بوده که می‌توان به هرمزگان با کاهش ۲۵.۵ درصدی، گیلان با رشد منفی ۲۶.۳ درصد، فارس کاهش ۲۸.۳ درصد، بوشهر با ۲۷.۲ درصد و البرز با کاهش ۲۵.۲ درصد اشاره کرد.

در ۶ استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد بارش‌ها مثبت شده است. میزان کاهش بارندگی‌ها در استان تهران ۸۶.۴ میلیمتر در مقایسه با دوره بلندمدت است. در استان قزوین کاهش بارش‌ها ۱۰۲.۵ میلیمتر بوده است. در مجموع براساس اطلاعات سازمان هواشناسی، از ابتدای سال جاری تا (۷ اردیبهشت) بارندگی در کشور ۱۲.۷ درصد یا به عبارت دیگر ۲۵.۹ میلیمتر کاهش داشته است.

کد خبر 5999568 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!