Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:05:41 GMT

جانی دپ به دنبال نقش‌آفرینی در پروژه جدید کارگردان محبوب کن

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۰۰۹۵

جانی دپ به دنبال نقش‌آفرینی در پروژه جدید کارگردان محبوب کن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، جانی دپ با سیرو گِرا کارگردان ۳۷ ساله کلمبیایی ارتباط برقرار کرده تا با او کار کند و به احتمال زیاد این همکاری در جدیدترین فیلم این کارگردان یعنی «در انتظار بربرها»‌ شکل خواهد گرفت که اقتباسی از رمانی با همین نام نوشته جی‌ام کوتزی است.

فیلم «پرندگان مهاجر»‌ سیرو گرا فیلم افتتاحیه بخش دوهفته کارگردانان فستیوال فیلم کن امسال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین تا به حال روی صندلی کارگردانی فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار «آغوش مار» نشسته است.

اگر دپ در این پروژه به او ملحق شود، به چهره‌های شناخته‌شده‌ای از جمله مارک رایلنس و رابرت پتینسون نیز خواهد پیوست. مایکل فیتزجرالد که فیلم «سه دفن»‌ را ساخته از تهیه‌کنندگان اصلی این پروژه است. این فیلم نخستین ساخته گرا به زبان انگلیسی خواهد بود و نخستین بار خبر ساخت آن در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. قرار است فیلمبرداری این پروژه از فصل پاییز امسال آغاز شود.

کوتزی که دریافت‌کننده جایزه نوبل ادبیات نیز هست، مسئولیت اقتباس سینمایی رمان خود را بر عهده خواهد داشت. کتاب او یک تریلر سیاسی است که نخستین بار در سال ۱۹۸۰ منتشر شد. داستان آن حول محور یک قاضی و خادم عمومی بریتانیایی در یک شهر کوچک در دوران استعمار می‌گردد که شروع به شک کردن نسبت به وفاداری خود به امپراتوری بریتانیا می‌کند.

«پرندگان مهاجر» سومین فیلم ساخته گراست که در فستیوال فیلم کن روی پرده می‌رود. پیش از فیلم‌های «سفرهای باد» محصول سال ۲۰۰۹ و «آغوش مار» محصول سال ۲۰۱۵ به ترتیب در بخش‌های نوعی نگاه و دوهفته کارگردانان این فستیوال پخش شده بودند.

کمپانی اورچارد بعد از رقابتی سخت موفق شد حقوق رسمی پخش فیلم «پرندگان مهاجر» در آمریکای شمالی را خریداری کند. گرا در همراهی با کریستینا گالگو مسئولیت کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده داشته است.

کد خبر 4296525

منبع: مهر

کلیدواژه: جانی دپ جشنواره فیلم کن کلمبیا تئاتر ایران کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم سینمایی جشنواره فیلم کن فیلم کوتاه نمایشگاه نقاشی ماه مبارك رمضان تئاتر شهر ناصر چشم آذر شبکه یک سیما کارگردان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رئیس سازمان صداوسیما در پی نقش‌آفرینی رسانه ملی در انعکاس اقدام حماسی عملیات «وعده صادق» و بازخوانی ابعاد آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صداوسیما قدردانی و نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی فرزندان رشید و شجاع خود در سپاه پاسداران و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش‌ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن را تحسین‌برانگیز توصیف کرد.

 در پیام سرلشکر پاسدار حسین سلامی خطاب به دکتر جبلی آمده است: عملیات «وعده صادق» جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در «پیروزی حق بر باطل» و واقعه‌ای عظیم برای ظهور و تثبیت «قدرت اراده ملت ایران» و نیرو‌های مسلح کشور در عرصه بین‌المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود.

وی دستاورد‌ها و پیامد‌های تاریخی و راهبردی این عملیات را مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق‌طلبان و آزادی‌خواهان جهان دانسته و افزوده است: بی‌تردید نقش رسانه ملی در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت‌انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صداوسیما به‌ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی فرزندان رشید و شجاع خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش‌ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین‌برانگیز و در خور تقدیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در خاتمه این پیام بااشاره به مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه همکاران رسالت‌آشنای رسانه ملی در این صحنه باشکوه و قدرت‌ساز تاریخی و نیز یاری و هم‌افزایی‌های صورت‌گرفته در این راستا، دوام توفیق آحاد کارکنان صداوسیما را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان