Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به میزبانی واحد بابل برگزار شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به میزبانی واحد بابل برگزار شد.

جت الاسلام سید مختار موسوی رئیس اداره فرهنگی اجتماعی واحد بابل گفت: بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) در بخش شفاهی و در مرحله استانی به میزبانی واحد بابل برگزار شد و عاشقان به قرآن و اهلبیت (ع) در دیار علویان در شهرستان بابل شهر دارالمومنین با برگزیدگان سال جاری در بخش‌های متعدد این دوره از مسابقات آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جت الاسلام سید مختار موسوی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآن و عترت (ع) موجب گسترش و تفکر قرآن محور در محیط علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه شده و دانشگاهیان و قاریان، نماد فرهنگی وقرآنی در جامعه هستند.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی واحد بابل مطرح کرد: نخستین بار مسابقات قرآن و عترت (ع) توسط سازمان مرکزی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اراک مبتکر توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی کلید خورد و امروزه به عنوان یک کار فرهنگی ماندگار بر پیشانی بلند این دانشگاه می‌درخشد.

وی گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجاری و جنگ نرم از قاریان و حاملان آیات الهی و دوستداران عصمت و طهارت (ع) خواست تا در ترویج فرهنگ قرآنی و تبیین آن در زندگی خود مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

تعداد ۱۷۴ نفر از برترین‌های استان به این دوره از مسابقات راه یافته و با هم به رقابت پرداختند و از این تعداد ۲۷ نفر به عنوان منتخبان استانی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسابقات قرآنی عصمت و طهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد