Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@20:02:03 GMT

استاد دانشگاه تبریز نشان عالی مدیر سال را دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۰۳۷۳

استاد دانشگاه تبریز نشان عالی مدیر سال را دریافت کرد

دکتر میر بیوک احقاقی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز نشان عالی مدیر سال کشور را دریافت کرد . 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در سومین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال که با رویکرد پایدار سازی کسب و کارها، در مرکز همایش های وزارت کشور و با  حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان ملی بهره وری ایران، مشاور معاون سازمان محیط زیست و مقامات و مسئولان کشوری برگزار شد، دکتر میر بیوک احقاقی، دانشیار گروه آموزشی مکانیک دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز به پاس بیش از سه دهه خدمات برجسته و پایدار در صنعت پمپ سازی موفق به کسب عنوان نشان عالی مدیر سال 96 کشور شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
همین گزارش حاکی است: این اجلاس با هدف تشویق و الگوسازی مدیران موفق کشور برگزار و از 10 مدیر برتر ملی توسط دکتر برات قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت،  دکتر غلامحسین شافعی، رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و دکتر حسین ساسانی رییس کمیته توسعه پایدار فرهنگستان علوم تقدیر بعمل آمد . 
خاطر نشان می شود: دکتر میر بیوک احقاقی، دانشیار گروه آموزشی مکانیک دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز بوده و  چاپ از 17 مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارائه 15 مقاله در همایش های ملی و بین المللی، ارائه 3  طرح پژوهشی، انتخاب به عنوان کارآفرین برتر استان در سالهای 91 و 92، انتخاب به عنوان کار آفرین برتر کشور در سال 91، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه تبریز، مدیر کارگاه آموزشی دانشکده و مدیر عامل شرکت پمپ سازی نوید سهند از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.      
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بهره وری صنعت فرهنگستان علوم مدیر عامل شرکت مکانیک موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت

منصور انبیاء٬ رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه علم و صنعت برای تمام دانشجویان خود خوابگاه تامین کرده و در اختیار آن ها قرار داده است.

او بیان کرد: کلنگ زنی زمینی را برای ساخت خوابگاه متاهلی برای ۷۰ زوج دانشجو در داخل دانشگاه انجام شده و کار ساخت این پروژه شروع شده است. این احتمال وجود دارد که تعداد واحدهای خوابگاه متاهلی در حال ساخت افزایش پیدا کند.

انبیاء تاکید کرد: دانشگاه علم و صنعت به دلیل جایگاهش هزینه های بیشتری از سایر مراکز آموزش عالی دارد. تامین هزینه های دانشگاه از طریق درآمدهای اختصاصی انجام می شود. دانشگاه علم و صنعت با گرفتن پروژه های مختلف با صنعت درآمد هایی را کسب می کند.

وی تاکید کرد:دانشگاه علم و صنعت ارتباط خوبی با دانشگاه های هم تراز بین المللی دارد و  معتقدم که جایگاه موضوع دیپلماسی علمی بهتر از گذشته باید باشد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت افزود: در حال خاضر ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت در حال تحصیل هستند و این دانشگاه اولین مرکز آموزش عالی از نظر زیر ساخت های مجازی و الکترونیکی است.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: دانشگاه علم و صنعت خوابگاه های خود را باز سازی می کند و خدمات رفاهی بهتری در خصوص تغذیه به دانشجویان ارائه می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • دریافت مجوز دو رشته جدید علوم توانبخشی و پیراپزشکیِ در مشهد