Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران هدایت تیم مودنا ایتالیا را برعهده گرفت. کتیا پدرینی رئیس باشگاه مودنا امروز به صورت رسمی خبر انتخاب ولاسکو به عنوان سرمربی جدید والیبال این باشگاه را اعلام کرد.

ولاسکو که در جام جهانی 2011 سرمربی تیم ملی ایران بود درباره حضورش در مودنا گفت: وقتی پیشنهاد هدایت مودنا را دریافت کردم، به مسئولان فدراسیون والیبال آرژانتین اعلام کردم که به قرارداد من پایان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در تیم مودنا می توانم در بالاترین سطح ممکن کار کنم و در کنار خانواده ام حضور داشته باشم و از این موضوع بسیار خوشحال هستم.

گفتنی است؛ ولاسکو بین سال های 1985 تا 1989 نیز هدایت تیم مودنا را برعهده داشت و با این تیم 9 جام گوناگون کسب کرد.

انتهای پیام/

ولاسکو سرمربی مودنا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!

سران بارسلونا معتقد بودند که هانسی فلیک فرد مناسبی برای هدایت تیم‌شان نبود.

طرفداری | وقتی ژاوی در ژانویه تصمیم گرفت تا بارسا را در پایان فصل ترک کند، نام هانسی فلیک و علاقه او برای هدایت بلوگرانا زیاد در تمامی خبرگزاری‌ها به گوش می‌رسید اما او هیچ‌وقت گزینه مورد نظر مدیران بارسلونا نبود.

متئو مورتو خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اسپانیا با اشاره به گزارش فابریتزیو رومانو در ستون سایت caughtoffside می‌نویسد با اعلام تصمیم ژاوی برای جدایی، دو نامزد به سرعت به عنوان گزینه‌های اصلی برای جایگزینی او مطرح شدند، رافائل مارکز مربی تیم بارسلونا اتلتیک و هم‌تیمی سابق ژاوی و هانسی فلیک سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان.

رافا مارکز به دلیل سابقه و شناختش از باشگاه، گزینه محبوب‌تر برای جانشینی ژاوی است. با این حال، برخی از اعضای هیئت مدیره بارسلونا در مورد صلاحیت او برای این شغل تردید داشتند. فلیک توسط ایجنت پینی زهاوی حمایت می‌شد، اما با مخالفت برخی در بارسلونا روبرو شد. پینی زهاوی که رابطه نزدیکی با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا دارد، به شدت از هانسی فلیک برای این سمت حمایت می‌کرد.

با این حال، برخی در باشگاه نگرانی‌هایی در مورد سبک بازی و فلسفه مربیگری فلیک داشتند و معتقد بودند که او برای بارسلونا مناسب نیست. در مورد فلیک این عقیده مطرح بود که او چون به زبان اسپانیایی و انگلیسی آشنا نیست نمی‌تواند درست با بازیکنان و رختکن ارتباط برقرار کند و دلیل دیگر این بود که آنها می‌خواستند سرمربی بعدی آنها سابقه بازی در بارسلونا را داشته باشد تا بهتر بتواند این تیم را هدایت کند.

در واقع از همان ابتدا هم هانسی فلیک به هدایت بارسلونا نزدیک نبود، چراکه سران بارسا او را فردی مناسب برای دراختیار گذاشتن سکان هدایت این تیم نمی‌دانستند. در نهایت، ژاوی تصمیم خود را تغییر داد و در بارسلونا ماند و خوان لاپورتا و دیگر اعضای هیئت مدیره از تعهد و اشتیاق ژاوی به باشگاه متقاعد شده بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد