Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@15:18:15 GMT

تست درایو خودروسازی کارمانیا

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۰۷۷۱

تست درایو خودروسازی کارمانیا

خودروسازی کارمانیا به زودی تست درایو دائمی در مجاورت تعمیرگاه مرکزی کارمانیا را راه‌انداری می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت خودروسازی کارمانیا در جهت نشان دادن و قابل لمس نمودن قابلیت های بی شمار خودروهای تولید خود از برند BYD و نیز اطمینان بخشی مضاعف به علاقمندان به این برند ، اقدام به تجهیز فضایی مناسب و مطابق بر آخرین استانداردهای جهانی تست درایو های میدانی برای تست دائم خودروهای F3 ، S6 و S7 در مجاورت تعمیرگاه مرکزی خود و مساحتی بالغ بر 17 هزار متر مربع نموده است که به زودی افتتاح می کند و از همین طریق اطلاع رسانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طراحی این زمین تمام عوامل جهت رعایت و حفظ بالاترین ضرایب ایمنی اندیشیده شده و شامل تست های شتاب، سیستم تعلیق ، سیستم ترمز ، هندلینگ ، اسلالوم و دیگر تست های جانبی به صورت کاملا حرفه ای میباشد.

برای مشاهده تصاویر و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زمین خودروسازی تست کارمانیا درایو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بائو 8 ؛ این پلنگ چینی خیلی شبیه لندکروزر است! (+تصاویر)

عصر ایران- فنگ چنگ بائو (FANG CHENG BAO) برند جدیدی از بی وای دی خودروساز مطرح چینی است که حامل پیام خلاقیت و فناوری برای مشتریان خود است. فنگ چنگ بائو در واقع پنجمین نام در ماتریکس برندهای بی وای دی محسوب می شود که پس از دیتنستی ، اوشن ، دنزا و یانگ وانگ قرار می گیرد.

برند فنگ چنگ بائو محصولات متنوعی را از آفرودرهای شاسی بلند تا خودروهای اسپرت شامل می شود.

فنگ چنگ بائو در زبان چینی به معنی فرمول و پلنگ است و در وب سایت بی وای دی توضیح داده شده که این نامگذاری نمادی از تحول و کاوش در قلمرو دیجیتال به منظور ارائه فرمولی است که چابکی و خوی وحشیانه لئوپارد یا همان پلنگ را تداعی کند.

یکی دیگر از محصولات این برند، بائو 8 یا لئوپارد 8 نام دارد که در بازار چین برچسب قیمت 69 هزار دلاری دارد و یک محصول پرچمدار در کلاس خود محسوب می شود. این خودرو در نمایشگاه بین المللی پکن مقابل دید عموم قرار می گیرد.

بائو 8 مانند دیگر شاسی بلند فنگ چنگ بائو یعنی بائو 5 بر پایه پلتفرم هیبرید/آفرود بی وای دی توسعه یافته است. مجموع خروجی پیشرانه بالغ بر 670 اسب بخار خواهد بود. با توجه به اطلاعات رسانه های چینی، در ساختار هیبرید لئوپارد 8 از انجین 2 لیتری توربو استفاده شده اما در بائو 5 نمونه 1.5 لیتری توربو حضور دارد.  متوسط مصرف سوخت نیز 7.8 لیتر برای 100 کیلومتر رانندگی محاسبه شده است.

بائو 8 نیز دقیقا مانند بائو 5 یک کپی از لندکروزر 2024 است.

اطلاعات موجود درباره بائو 8 بسیار محدود است. خودرو از منظر ابعاد برابر با 5200 میلیمتر در طول، 2000 میلیمتر در عرض و 1900 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز 2920 میلیمتر است. البته این اعداد حدودی و براساس اطلاعات غیر رسمی عنوان می شوند.

بائو 8 / لئوپارد 8

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فنگ چنگ بائو با لئوپارد 5 می آید/ یک کپی کامل از لندکروزر 2024 تویوتا ! (+عکس)

دیگر خبرها

  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • از رنجی که می‌برند...
  • (تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد
  • بائو 8 ؛ این پلنگ چینی خیلی شبیه لندکروزر است! (+تصاویر)