Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریو فردیناند کاپیتان سابق منچستریونایتد، برای فیلم تلویزیونی “پدر و مادر بودن”، جایزه بهترین مستند تلویزیونی را از جوایز بفتا دریافت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریو فردیناند کاپیتان سابق منچستریونایتد در سال ۲۰۱۵ همسرش ربکا الیسون را به دلیل ابتلا به سرطان از دست داد؛ اتفاقی که باعث شد او مجبور شود به تنهایی سه فرزندش را بزرگ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این تجربه سخت را به شکل یک فیلم مستند به تصویر کشید و همین جایزه بفتا را برای او به ارمغان آورد.

او که در هنگام دریافت این جایزه احساساتی شده بود، در سخنرانی اش گفت:

” از بفتا و سایر نامزدهای متشکرم. این تجربه واقعا عجیبی بود. من این کار را فقط به خاطر سه فرزندم انجام دادم. بدترین قسمت دریافت این جایزه این است که الان کاملا احساساتی شدم. من به چنین چیزی عادت ندارم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه منچستریونایتد جایزه بهترین مستند تلویزیونی ریو فردیناند محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی پرسپولیس تهران استقلال تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی علی کریمی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس توانست در برابر صنعت نفت آبادان رکورد بهترین پاسور پرسپولیس را به نام خود ثبت کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۷ موفق شد روی پاس امید عالیشاه گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند.

عالیشاه با پاس گلی که در این بازی به نام خود ثبت کرد با ۳۴ پاس، بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر شد. پیش از این عالیشاه به همراه مهدی ترابی ۳۳ پاس گل به نام خود به ثبت رسانده بودند که حالا عالیشاه به تنهایی این عنوان را از آن خود کرد.

البته عالیشاه دقایقی پس از گل پرسپولیس، به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و وحید امیری جانشین وی شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏