Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@00:08:22 GMT

طرح توان افزایی بانوان در قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۱۸۲۸

طرح توان افزایی بانوان در قزوین برگزار می شود

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، معصومه مرادیان افزود: این طرح با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی با عنوان مسیر کسب و کار من، همزمان با سراسر کشور در قزوین و برای 100 جوان صاحب ایده برگزار می شود.
وی ادامه داد: این طرح با هدف آگاه سازی مخاطبان از مزیت های اقتصادی و فرصت های کسب و کار بومی، آشنایی با فرآیند راه اندازی کسب و کار و ترغیب جوانان برای ورود به عرصه­ کارآفرینی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادیان با بیان اینکه طرح ملی توان افزائی بانوان با همکاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری و بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان برگزار می شود، اظهار داشت: در این طرح 100 جوان علاقه مند استان شناسایی و به مدت سه روز از خدمات آموزشی و مشاوره ای این طرح بهرمند می شوند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ادامه داد: این طرح ویژه بانوان استان بوده و حداکثر 30 درصد از سهمیه هر استان بر حسب نیاز و علاقه مندی به مردان اختصاص پیدا می کند.
وی در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این طرح با اشاره به رایگان بودن خدمات ارائه شده، گفت: جوانان علاقه مند به خویش فرمایی، صاحب ایده و کسب و کار نو می توانند در این طرح شرکت کنند.
وی شرط سنی حضور شرکت کنندگان در این طرح را 20 تا 40 سال دانست و افزود: ثبت نام از واجدین شرایط تنها از طریق سامانه انجام و مخاطبان نهایی در پایان انتخاب می شوند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین به خدمات ارائه شده، یادآور شد: افراد با حضور در این طرح می توانند علاوه بر دریافت آموزش در زمینه جست و جوی فرصت های کسب و کار و کارآفرینی، ایده یابی، بوم مدل کسب و کار و ترسیم نقشه راه با الگوی کارآفرینان موفق نیز آشنا شده و از خدمات مشاوره فردی و گروهی جهت تجاری سازی ایده خود بهره مند شوند.
زمان نهایی برگزاری این رویداد پس از ثبت نام و انتخاب متقاضیان تعیین و به اطلاع رسانی می شود.
8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 خانواده روابط عمومی زنان کسب و کار مردان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان تیم هنرستان بهاران گنبدکاووس و تیم های هنرستان های بعثت ۱ و ۲ گرگان به ترتیب عنوان نخست این رقابتها را کسب کردند.

محمدتقی قلی نژاد معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان (گام) به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس گفت : پاییز پارسال مرحله اول این رویداد علمی با ۵٠٠ ایده دانش آموزی دو بخش شرق و غرب گلستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۱۴ تیم از ۱۳ هنرستان استان با ۱۵٠ هنرجو رقابت کردند گفت :  بیشتر ایده های دانش آموزان در بخش کسب و کار است تا در آینده این ایده ها به محصول و اشتغال تبدیل شود.

 مسابقات استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان های پسرانه استان گلستان نیز دو هفته آینده به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار خواهد  شد.

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود