Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدعلی حمیدیان معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: در سال گذشته ۴۸ عنوان برنامه در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تدوین و اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث آموزش ۵۴ کارگاه آموزشی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار شد که از این طریق مخاطبان با آسیب‌های اجتماعی و راه‌های پیشگیری از آن آشنا شدند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت باهمکاری ۳۸ نهاد و دستگاه اجرایی ۱۲۹جلسه در قالب کارگروه پیشگیری از وقوع جرم در سطح استان برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز ۳۵عنوان برنامه با همکاری دستگاه‌های متولی در بخش‌های مختلف در جهت کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

حمیدیان با اشاره به اینکه این معاونت رتبه برتر در کشور را به جهت عملکرد به خود اختصاص داده است، گفت: درصدد هستیم تعداد سازمان‌هایی که با این معاونت همکاری دارند را به ۴۰ سازمان افزایش دهیم.

انتهای پیام/ع

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، درحکم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد به سِمت ریاست کل دادگستری سیستان و بلوچستان و رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب شد.
پیش از این علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بود و حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد پیش از این رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بوده است.

دیگر خبرها

  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است