Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تصویب و ابلاغ میزان افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از سوی هیأت دولت خبر داد و گفت: افزایش حقوق بازنشستگانی که حداقل حقوق دریافت می کنند، ١٩ و نیم درصد و افزایش حقوق سایر سطوح ١٣ درصد است. مابه التفاوت مربوطه به افزایش حقوق حداقل بگیران در تاریخ ٣١ اردیبهشت ماه و درباره سایر سطوح نیز در خرداد ماه پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکترسیدتقی نوربخش در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران و شعبه تأمین اجتماعی شمیران اظهار داشت: با افتتاح ساختمان جدید امیدواریم خدمت رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان در فضای مناسب تری انجام شود.

وی تقبل ریسک های اقتصادی و اجتماعی را مأموریت اصلی سازمان های بیمه گر عنوان کرد و اظهار داشت: ما در سازمان تأمین اجتماعی باید ریسک های جامعه را بپذیریم و برای تمام مخاطرات اقتصادی و اجتماعی برنامه ریزی کنیم تا مخاطرات و ریسک های مختلف به مردم منتقل نشود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به جمعیت تحت پوشش این سازمان گفت: مردمی مخاطب ما هستند که بیشترین ریسک های اجتماعی و اقتصادی را دارند و ما همه فعالیتمان پوشش دادن این ریسک ها است. مردم باید از خدمات ما راضی باشند و ما برای تحقق این رضایتمندی تلاش می کنیم.

دکتر نوربخش هدف نهایی تمامی اقدامات و برنامه های سازمان تأمین اجتماعی را ارتقاء خدمات به مردم عنوان کرد و گفت: وضعیت خدمت رسانی در ساختمان سابق شعبه شمیران مناسب نبود و با تلاش حوزه های مختلف مرتبط در سازمان تأمین اجتماعی، ساختمان جدید افتتاح شده است.

دکتر نوربخش برخورد صحیح با بیمه شدگان و بازنشستگان را مورد تأکید قرارداد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید در صدر اولویت ما در سازمان تأمین اجتماعی باشد و این کار وظیفه تمامی همکاران است. خروجی تمامی فعالیت ها و تلاش ها و برنامه ریزی های ما باید منجر به رضایتمندی بیشتر مراجعه کنندگان در شعب باشد و باید برای تحقق این هدف تلاش کنیم.

خداقلی میرزایی، مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران نیز در این مراسم گفت: بازسازی و تجهیز ساختمان جدید از اسفند ماه آغاز شده و در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام رسیده است.

وی افزود: ١٠ درصد بیمه شدگان اداره کل شرق تهران در شعبه شمیران خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند و امیدواریم افتتاح ساختمان جدید زمینه ساز ارتقاء خدمات به جامعه تحت پوشش باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تامین اجتماعی پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد.

به گزارش تسنیم، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه‌های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند