Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل بنیتس پیشنهاد می کند ناپولی در بازار نقل و انتقالات بیشتر خطرپذیر باشند؛ همچنین اعلام کرد درحال مذاکره با سران نیوکاسل است تا قرارداد خود را تمدید کند و بنابراین بازگشت احتمالی اش را به ناپل رد کرد.

طرفداری- سال ۲۰۱۴ تیم ناپولی موفق شد آخرین جام خود را با هدایت رافائل بنیتس به دست آورد؛ آن ها موفق شدند در دیدار سوپر کاپ و در ضربات پنالتی مقابل یوونتوس به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعاتی وجود دارد که در صورت قطع همکاری ساری با ناپولی، بنیتز دوباره سکان هدایت تیم ایتالیایی را به دست گیرد. سرمربی فعلی نیوکاسل در مصاحبه با calcionapoli24 گفت:

بسیاری از بازیکنان ناپولی حدود پنج سال کنار یکدیگر بازی کرده اند و می توانند بدون نگاه کردن، همدیگر را در زمین مسابقه پیدا کنند. این موضوع یک مزیت برای آن ها است و با تاکتیک های ساری عملکرد خیلی خوبی داشتند؛ اگرچه امسال نتوانستند هیچ جامی را به دست آورند و شاید به این دلیل است که یوونتوس بسیار قدرتمند است. در مقابل بانوی پیر توانستیم یک جام را به دست آوریم و پیروزی مقابل آن ها آسان نبود؛ یووه هر فصل در نقل و انتقالات به تقویت خود می پردازد و رقابت با آن ها دشوار است. پارتنوپی این فصل رقابت نزدیکی با یووه داشت اما یوونتوس خیلی قدرتمند است و برای رقابت با آن ها باید در بازار نقل و انتقالات بیشتر خطرپذیر باشید؛ سپس باید روحیه پیروزی داشته باشید زیرا وقتی زیر فشار هستید، بازیکنان باتجربه می توانند تفاوت را رقم زنند.

 

سرمربی اسبق ناپولی ادامه داد:

آینده من؟ حرف های زیادی شنیده ام اما با دی لورنتیس صحبتی نداشته ام؛ با نیوکاسل در حال مذاکره برای تمدید قرارداد هستم. سران تیم انگلیسی به من پیشنهاد داده اند چند سال دیگر اینجا بمانم و علاوه بر این باید وضعیت خانواده خودم را نیز بررسی و مدیریت کنم. اگر تصمیم بگیرم حتی در لیگ دسته اول انگلستان به هدایت نیوکاسل ادامه دهم، فقط به خاطر خانواده ام است. اولویتم ماندن در انگلستان است و در حال حاضر فقط با نیوکاسل در ارتباط هستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب توانست با پیروزی ۴-۲ برابر والنسیا سه امتیاز بازی را کسب کند. آنها ابتدا با نتیجه ۲-۱ عقب افتادند اما اخراج دروازه‌بان حریف و سپس هت‌تریک روبرت لواندوفسکی همه چیز را تغییر داد. ژاوی در نشست خبری پس از بازی در مورد وضعیت تیمش و تصمیمش برای ماندن در بارسا صحبت کرد.

عملکرد تیم؟
باید بازی را دوباره تماشا کنم، اما احساس می‌کنم در زمان مالکیت باید آرامش بیشتری داشته باشیم. باید توپ را از این طرف به سمت دیگر انتقال دهیم و از این کار نترسیم.

از عملکرد همه راضی هستید؟
بله ما خوب بودیم، اما اشتباهات فردی دوباره به ما آسیب زد. ما روی ضربات ایستگاهی حریف خوب عمل نکردیم، چیزی که بارها روی آن کار کرده‌ایم.

عملکرد فرمین لوپز؟
من برای فرمین خیلی خوشحالم. به دلیل نحوه بازی والنسیا او را فیکس کردم و خوشحالم. فرمین بازیکن کلیدی‌ای برای ماست و کسی است که بازیکنان خط حمله و هافبک را به همدیگر وصل می‌کند.

هت‌تریک لوا و آینده او؟
او نشان داد هنوز هم از بهترین مهاجم‌های جهان است. من در مورد آینده‌اش صحبت نمی‌کنم. چیز جدیدی وجود ندارد. الان من برای او بسیار خوشحالم. او شجاعت و شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد.

ماندن در بارسا؟
تصمیم من برای ماندن ساده است. احساس مسئولیت می‌کردم و معتقد بودم که بهتر است کنار بروم، اما ماه‌ها گذشت و اکنون در باشگاه چیز اعتماد‌به‌نفس زیادی می‌بینم. حمایت باشگاه، رئیس، دکو و بازیکنان را احساس کردم. این نکته بسیار اساسی بوده است.

دیگر خبرها

  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان