Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:30:03 GMT

چند خبر کوتاه از شهرستان ری

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۲۳۵۴

چند خبر کوتاه از شهرستان ری

شهرری ـ ایرنا ـ بهسازی معابر پیرامون مساجد منطقه 19، برگزاری نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی و رونمایی از پوستر جشنواره سراسری «پوستر و کارتون» از خبرهای کوتاه امروز دوشنبه در شهرستان ری است.

** معابر پیرامون مساجد منطقه 19 بهسازی شد
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 19 روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا از اجرای طرح فوریتی آسفالت ریزی، لکه گیری معابر، ترمیم پل های فلزی هم مرز و رفع زوائد فیزیکی همجوار با مساجد و حسینیه ها درآستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهنام جوادیان گفت: این طرح به منظور فراهم نمودن شرایط مساعد درگذرگاه ها برای شهروندان و برطرف کردن نواقص و معایب عمرانی با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت فنی و عمرانی اجرا می شود تا بسیاری از معابر پیرامون اماکن مذهبی بهسازی و ترمیم شوند.
وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با نواحی پنجگانه نسبت به شناسایی معابر نیازمند بازسازی افزود: در حال حاضر73 نقطه از معابر شناسایی و اعلام شده اند که نسبت به ترمیم و احیای پل های فلزی در حاشیه مساجد، لکه گیری، آسفالت چاله ها اقدام می شود.
جوادیان خاطرنشان کرد: در این طرح پیش بینی می شود بیش از 500 مترمربع پیرامون معابر منتهی به مساجد با حدود 150 تن آسفالت لکه گیری و ترمیم شود.

** نمایشگاه نقاشی هنرستان فنی و حرفه ای در ری برگزار شد
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: 20 هنرجوی هنرستان فنی و حرفه ای قدس آثارشان را در رشته های طراحی، نقاشی و گرافیک در این نمایشگاه عرضه کردند.
سید محمد موسوی افزود: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از 24 تا 27 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 19 به مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی واقع در میدان نماز شهرری مراجعه کنند.

** پوستر جشنواره سراسری «پوستر و کارتون» رونمایی شد
پوستر جشنواره سراسری «پوستر و کارتون» راه روش فردا، با موضوع حمایت از کالای ایرانی به میزبانی شهرری رونمایی شد.
به گزارش دوشنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره که در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد، احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی تهران، ری و تجریش، بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سید محمد موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و جمعی از هنرمندان حضور داشتند.
این جشنواره با موضوع تحقق عملی شعار سال، خود اتکایی و عدم وابستگی، ترویج فرهنگ و روحیه استقلال، استفاده از ظرفیت های بالای کشور در تولید، خرید محصولات ایرانی، لزوم افزایش کیفیت محصولات تولید داخل، کاهش خرید تولیدات خارجی، مبارزه با قاچاق کالا، افزایش صادرات غیر نفتی، کاهش واردات کالا، اشتغالزایی، کارآفرینی و فرصت‌های شغلی در تولید کالاهای ایرانی برگزار می شود.
علاقمندان آثار خود را می توانند تا 15 تیرماه به نشانی شهرری، سه راه ورامین، خیابان شهید عبدالهی، شماره ٢٠ ارسال کنند.
3218/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي چند خبر كوتاه شهرستان ري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • معناهای آشکار و پنهان در پوستر نمایشگاه امسال کتاب تهران
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود