Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ شهریار حنیفی با بیان اینکه این کالاها برای تعادل بخشی به قیمت کالاها در بازار توزیع می شود گفت : این کالاها شامل 602 برنج هندی هومالی، 400 تن شکر، 50 تن گوشت منجمد گوساله و حدود یک هزار و 200 تن گوشت سفید است.

وی افزود: این میزان کالا به نرخ دولتی در بین مردم توزیع می شوند و از امروز در تمامی فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف و برخی واحدهای صنفی مورد تایید ستاد تنظیم بازار در حاشیه شهرها و روستاها توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، نرخ توزیع برنج دولتی برای مصرف کننده 39 هزار ریال، شکر 29 هزار ریال، گوشت منجمد گوساله به صورت میانگین 240هزار و گوشت مرغ منجمد نیز به نرخ 56 هزار ریال عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه گوشت گوسفندی منجمد از دیگر کالاهایی است که همزمان با این ایام در استان توزیع می شود افزود: این مدیریت آماده معرفی توزیع کنندگان واجد شرایط به تهران برای خرید این نوع گوشت و توزیع آن به نرخ 290 هزار ریال در استان است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: سازمان تعاون روستایی استان کردستان نیز برنامه ریزی خود برای توزیع خرما را در سطح شهر و روستا انجام داده که محدودیتی در توزیع این محصول وجود ندارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون حدود 50 مکان برای توزیع برنج و حدود 40 محل برای توزیع مواد پروتئینی در سطح استان در نظر گرفته شده است که 30 محل توزیع برنج و 20 محل توزیع مواد گوشتی در سنندج فعال شده اند.

همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان برخی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با نرخ دولتی و پایین تر از قیمت روز بازار برای تعادل بخشی و تنظیم بازر بین مردم توزیع می شود.

حدود 56 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد که از این تعداد، 29 هزار واحد در مرکز استان مستقر است و حدود سه درصد از این واحدهای صنفی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای محسوب می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنظیم بازار جهاد کشاورزی خرما فروشگاه های زنجیره ای گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه

حسین امینی نژاد رئیس کمیته امداد شیبکوه گفت: در ماه مبارک رمضان، هزاربسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شامل برنج، مرغ یا گوشت، روغن، انواع حبوبات، شکر، ماکارونی و قند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرده و افزود: ۱۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۰۰ بسته افطاری ساده نیز به ارزش ۴۲ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه گفت: ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم هم به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه