Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی پارکها و مراکز رشد (IASP 2018) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، لوییس سنز، مدیرکل انجمن بین‌المللی پارکها و مراکز رشد که به تهران سفر کرده بود، طی ملاقاتی با علی‌مرتضی بی‌رنگ، قائم مقام معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در امور بین‌الملل و رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری از برگزاری سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی پارکها و مراکز رشد (IASP 2018) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در شهر اصفهان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سی‌وپنجمین دوره این کنفرانس مهم بین‌المللی از تاریخ 2 الی 5 سپتامبر 2018 (11 لغایت 14 شهریورماه امسال) به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

به گفته سنز، این کنفرانس همه‌ساله با مشارکت متخصصین عرصه مدیریت پارک‌های علم و فناوری، در یکی از کشورهای عضو انجمن برگزار می‌شود و امسال نیز برای نخستین بار در ایران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: حدود 500 متخصص در حوزه پارک‏های فناوری از سراسر دنیا در این رویداد شرکت می‌کنند.

در ادامه، علی‌مرتضی بی‌رنگ و سایر حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص ضرورت استفاده همه‌جانبه از امکانات برای برگزاری موفق این دوره از کنفرانس پرداختند و بر حمایت معنوی معاونت از این کنفرانس و تعامل با وزارت امور خارجه برای تسهیل امور مربوط به مهمانان خارجی تاکید کردند.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مسئولیت برگزاری این رویداد را بر عهده دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  به تارنمای  iasp2018isfahan.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پارك علم و فناوري شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مراکز رشد معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی صبح چهارشنبه در آئین آغاز به کار بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق که در دانشگاه زنجان برگزار شد، تحقق مدیریت مصرف انرژی را در گرو حرکت به سمت هوشمندسازی این عرصه عنوان کرد و گفت: متأسفانه همه ساختارها و فرآیندها در کشور به صورت غیربهره‌ور در کشور شکل گرفته است.

وی یکی از دلایل اصلی در غیر بهره‌ور بودن ساختارها و فرآیندها را که به قبل از انقلاب برمی‌گردد، ناشی از متکی بودن به اقتصاد نفت عنوان کرد و افزود: یکی از عرصه‌هایی که باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند، بحث توزیع برق است؛ چرا که این رویکرد منجر به مدیریت مصرف در حوزه انرژی خواهد شد.

دبیر علمی این کنفرانس نیز با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ نفر در این کنفرانس بین‌المللی شرکت کردند، یادآور شد: ۲۷۹ مقاله در این کنفرانس پذیرش شد که داوری این تعداد مقاله را ۵۷۰ داور از سراسر کشور بر عهده داشتند.

علی ابدالی با اشاره به اینکه ۱۰ مقاله برتر فارسی در دو ژورنال و ۱۰ مقاله برتر انگلیسی نیز با داوری مجدد به چاپ خواهد رسید، خاطرنشان کرد: در کل ۸۲۱ مقاله به این کنفرانس ارسال شد که افزایش ۹ درصدی داشت.

گفتنی است، بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع برق به میزبانی شرکت توزیع برق زنجان در دانشگاه زنجان در حال برگزاری است و بیش از ۱۰۰۰ نفر از سراسر کشور از بخش دولتی صنعت برق، بخش خصوصی و دانشگاهی طی سه روز برگزاری این کنفرانس حضور خواهند داشت.

کد خبر 6094163

دیگر خبرها

  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر