Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:36:35 GMT

عراقچی با اشمید دیدار و گفتگو کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۳۷۳۲

عراقچی با اشمید دیدار و گفتگو کرد

به گزارش خبرگزای مهر، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه پیش از سفر وزیر امور خارجه کشورمان و ملاقات با فدریکا موگرینی و وزرای خارجه آلمان، فرانسه و انگلیس، امروز در راس هیاتی از کارشناسان دستگاه های مختلف اقتصادی وارد بروکسل شد.

عراقچی در بدو ورود با هلگا اشمید، دبیر سیاست خارجی اتحادیه اروپا ملاقات و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسات کارشناسان ایران و اروپا از عصر امروز به وقت بروکسل آغاز شده و فردا نیز تا پیش از جلسه وزرای امور خارجه ادامه خواهد یافت.

کد خبر 4296718 محمد مهدی ملکی

منبع: مهر

کلیدواژه: دوران پسا برجام سید عباس عراقچی هلگا اشمید وزارت امور خارجه ایران مجلس شورای اسلامی برجام ایران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران محمد جواد ظریف علی لاریجانی دونالد ترامپ ارتش جمهوری اسلامی ایران اسحاق جهانگیری بهرام قاسمی ستاد کل نیروهای مسلح رئیس جمهور اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان

 امیرعبداللهیان و محمد اسحاق دار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان طی مکالمه تلفنی در خصوص روند رو به رشد روابط تهران و اسلام آباد و برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگو، با استقبال و ابراز خرسندی از سفر رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، این سفر را نقطه تحولی در روابط دو کشور همسایه و مسلمان توصیف کرد.

 امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگو با قدردانی از تلاش ها و اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان برای انجام سفر رئیس جمهور محترم کشورمان به اسلام آباد، بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور بعنوان سرمایه ای ارزشمند در روابط في مابین تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد خوشبختانه هماهنگی ها و توافقات بسیار خوبی بین بخش های مختلف در دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان جهت ارتقای روابط تهران و اسلام آباد و در راستای خدمت به منافع دو کشور صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران
  • رویترز: اتحادیه اروپا امروز درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و صربستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان