Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:51:16 GMT

شرکت تولیدی توپ های ورزشی باید برند سازی شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۳۸۵۵

شرکت تولیدی توپ های ورزشی باید برند سازی شود

بهمن حسین‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،با اعلام این خبر افزود: اگر در تولیدات داخلی طبق استانداردهای جهانی برندسازی صورت گیرد به طور قطع بازار تقاضا برای محصولات افزایش یافته و انگیزه حمایت و فعالیت نیز بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تنوع طرح، کیفیت بالا و توجه به علایق فرزندان این مرز و بوم در رشته‌های مختلف ورزشی مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم با ایجاد بازار مناسب توسط وزارت ورزش و جوانان انگیزه فعالیت در این شرکت مضاعف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه این شرکت روزانه 12 هزار توپ ورزشی تولید می‌کند، افزود: از مسئولان کشوری ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی تقاضا داریم به منظور حمایت از کالای ایرانی از محصولات این شرکت خریداری کنند.

وی افزود: تولید این محصولات علاوه بر ایجاد اشتغال زمینه شادابی، سلامت، سرگرمی سالم کودکان و نوجوانان را نیز فراهم می‌کند.

حسین‌زاده با اشاره به نگاه توسعه محور استاندار اردبیل بیان کرد: در راستای ایجاد 20 هزار شغل در سال 97 علاوه بر دمیدن روح تازه به واحدهای نیمه راکد باید واحدهای جدیدی در راستای تولید محصولات داخلی در استان راه‌اندازی شود.

وی با تاکید بر اینکه استانداری اردبیل فرش قرمز برای جذب سرمایه‌گذاران پهن کرده است، اظهار کرد: ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری، تسهیل صدور مجوز، ارایه تسهیلات ارزان قیمت و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی زمینه حضور صاحبان ثروت و ایده را در استان مهیا کرده است.

حسین زاده گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کرده و کالاهای تولید شده را خریداری کنیم و این امر مصداق حمایت از کالای ایرانی است.

انتهای پیام/ح

حمایت از تولید داخلی در سال حمایت از کالای ایرانی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یک شرکت دانش بنیان، متشکل از دانشجویان قمی، موفق به تولید محصولات پاک کننده سبز شدند.

قدرت پاک کنندگی بالا و عاری بودن از ترکیبات شیمیایی سمی از مهمترین ویژگی‌های این محصولات دوستدار محیط زیست است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   پنج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی قم در سال ۱۴۰۰ زیر نظر مرکز رشد دانشگاه ثبت کرده و موفق به تولیدات محصولات دوستدار محیط زیست شدند.   محصولات سوپر حلال چند منظوره، لکه بر فرش ابریشم و شیشه پاک کن از مهم‌ترین محصولات این شرکت بوده که در آنها از حلال‌های سمی و خطرناک استفاده نشده است.   مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قم در دو سال فعالیت خود از بیش از ۳۰ شرکت فناور حمایت کرده است.   این حمایت‌ها شامل حمایت‌های معنوی، اخذ مجوز و اخذ تسهیلات بوده است.   تا الان بیش از یک میلیارد تومان برای شرکت‌های فناور این دانشگاه تسهیلات اخذ شده است.
این محصولات در حال حاضر به صورت کارگاهی تولید شده و در صورت حمایت به صورت تجاری تولید خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ برپایه DNA بررسی شد
  • دلایل عدم‌تجاری‌سازی کیت‌های‌تشخیص‌دهنده برپایه DNA مطرح شد
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • خط تولید پروتز‌های مفصل زانو و لگن گشایش یافت
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟