Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به اینکه بازی برگشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، استقلال می‌تواند نتیجه بازی رفت را جبران کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید نامجومطلق  درباره بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، اظهار داشت:

این بازی یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در این مرحله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، استقلال می‌تواند نتیجه یک بر صفر در دیدار برگشت را جبران کند.

وی افزود:

به نظر من استقلال با آمدن شفر و تغییراتی که در این تیم این مربی آلمانی ایجاد کرده، تیم بسیار آماده و سرحالی نشان داده و می‌تواند در دیدار فردا نتیجه بازی رفت را جبران کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص مصدومان تیم استقلال که آیا غیبت آنها برای بازی با ذوب آهن مشکل ساز خواهد بود، گفت:

به نظر من مصدومیت شجاعیان و امید ابراهیمی بد موقعی رقم خورد و آنها می‌توانستند برای استقلال مثمرثمر باشند، اما فکر می‌کنم به احتمال فراوان تیام به بازی فردا برسد و مشکلی بابت بازی کردن نداشته باشد. در این چند بازی که در غیاب تیام از استقلال دیدیم، شاهد بودیم که مهاجمان این تیم آنطور که باید و شاید نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده نهایت بهره را ببرند.

نامجومطلق در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت:

ذوب‌آهن هم تیم بسیار خوبی است و آنها بازی رو به جلویی ارائه می‌دهند و تیم با کیفیتی هستند. بازیکنان ذوب آهن از نظر فیزیکی روی فرم خوبی قرار دارند و در ضربات ایستگاهی و شروع مجدد هم بسیار عالی کار می‌کنند که استقلالی‌ها باید خیلی مراقب ضربات ایستگاهی ذوب آهن باشند و باید پرسینگ را از زمین حریف انجام دهند. تا مهاجمان ذوب آهن فاصله داشته باشند با محوطه جریمه استقلال و نتوانند از بازی مستقیم نهایت استفاده را ببرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شفر ذوب آهن پیشکسوت استقلال ذوب آهن شفر نامجومطلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟