Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی موسوی عصر امروز در جلسه شوری اداری این شهرستان گفت: با تلاش های صورت گرفته تمام زیر ساخت های بازارچه مرزی چیلات تا قبل از اربعین تکمیل خواهد شد.

وی بیان داشت: خوشبختانه استاندار ایلام و مجموعه معاونین استانداری و مدیران شهرستان دهلران روزانه اقدامات زیر ساختی مرز چیلات را بررسی می کنند و در این راستا مقامات کشوری در سطح معاونین وزیر نیز این بازارچه بازدید کردند که نشان از اهمیت دولت در بحث راه اندازی مرز چیلات دهلران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دهلران اظهار داشت: مشخص شدن مکان بازارچه و نقطه صفر مرزی از مهمترین مشکلات مرز چیلات است که با برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک و دیدار با مسئولان کشور عراق این موضوعات حل خواهند شد.

وی گفت: قطعا با تکمیل زیرساخت های مرز چیلات با هماهنگی های صورت گرفته با وزارت کشور زمینه ایجاد گذر مرزی به صورت محدود فراهم خواهد شد.

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۸میلیارد تومان برای بازارچه مرزی چیلات هزینه شده و نگاه دولت در راستای راه اندازی این مرز بسیار امید بخش است.

موسوی گفت: همه شرکت های فعال در شهرستان دهلران باید ماده ۴۷ قانون در خصوص استفاده از نیروهای بومی توجه کنند و اگر شرکتی این ماده را اجرا نکرد دادستان به عنوان مدعی عموم وارد عمل شود.

مدیران به نماز توجه کنند

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: مدیران شهرستان در نماز جمعه شرکت کنند چرا که غیب آنها برای مردم جامعه آشکار است.

سید محسن موسوی بیان داشت: همه ما باید به امر واجب نماز توجه کنیم و مدیران نیز باید در ادارات خود به فریضه نماز توجه داشته باشند.

امام جمعه شهرستان دهلران افزود: مرز چیلات یکی از خواسته ها و مطالبات مردم شهرستان دهلران است که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته و انتظار است مسئولان استان در ایام اربعین با تخصیص اعتبارت لازم وتسهیل در تردد در مسیر دهلران برنامه ریزی کنند.

موسوی بیان داشت: بدون شک راه اندازی مرز چیلات در شهرستان دهلران زمینه اشتغال جوانان منطقه فراهم خواهد شد.

در پایان این جلسه غلام حسین موسوی و سید علی ایمانی به عنوان بخشدار بخش میمه و مرکزی معرفی شدند.

پیش از این هدایت افسرده بخشدار میمه و محمد علی کرمی به مدت چهار سال بخشدار مرکزی دهلران را عهده دار بودند.

کد خبر 4296740

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دهلران مرز چیلات دهلران بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه یاسوج ماه مبارك رمضان بارش باران برجام کهگیلویه و بویراحمد اشتغال مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران

فرماندار شهرستان گچساران از خسارات باران و طوفان به زیرساخت‌های برق، آب و کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، روانبخش دیهیمی خوب، امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از مناطق آسیب‌دیده ناشی از بارندگی اخیر در شهرستان گچساران، اظهار کرد: طوفان شدید به همراه باران سیل‌آسا شب گذشته در این شهرستان خسارت‌های زیادی را بر جا گذاشته است.

وی افزود: طوفان و باران سیل‌آسای شدید شب گذشته بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی، تأسیسات آب و برق گچساران وارد کرده‌است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های عضو ستاد بحران، شرکت نفت و هلال احمر به طور کامل پای کار هستند، گفت: از شب گذشته تاکنون تمامی دستگاه‌ها در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات آب و برق و دیگر اقدامات لازم هستند.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی میزان خسارت وارده بر اثر این طوفان و باران شدید در دست بررسی است.

دیهیمی خوب خاطرنشان کرد: در برخی نقاط شهر پایه‌های برق بر اثر این طوفان افتاده و ترانس‌ها نیز آسیب دیده‌اند.

کد خبر 750488

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران