Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@22:45:58 GMT

کشف جسد پسر جوان سه روز پس از مرگ مرموز

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۴۵۱۸

کشف جسد پسر جوان سه روز پس از مرگ مرموز

جسد پسر جوان در حالیکه سه روز از مرگش می‌گذشت و نایلونی روی سرش کشیده شده بود، در منزل مجردی وی کشف شد.

ایران آنلاین / ساعت 14 روز گذشته (23 اردیبهشت جاری) مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت اعلام کردند پسر بیست و یک ساله‌ای به طرز مشکوکی در یک خانه در طبقه سوم یک آپارتمان در غرب تهران به کام مرگ فرورفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد از اعلام این خبر، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل کشف جسد حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

تیم جنایی با حضور در محل، با جسد پسر جوان بر روی تخت‌خواب در حالیکه نایلونی روی سرش کشیده و سیمی دور گردنش پیچیده شده بود،‌ مواجه شدند.

بررسی‌های تکمیلی حاکی از آن بود که متوفی از حدود دو سال قبل به تهران آمده و خانواده وی در شهرستان ساکن هستند، از سه روز قبل خانواده متوفی با عدم پاسخگویی تلفن فرزندشان نگران شده و از دوستان و آشنایان که در تهران سکونت داشتند کمک خواسته بودند که در نهایت اقوام متوفی نیز به محل سکونت وی مراجعه کرده و پس از عدم پاسخگویی وی، آتش‌نشانی و پلیس Police را درجریان قرار داده بودند.

در نهایت آتش‌نشانان و مأموران انتظامی با گشودن در خانه متوفی، با جسد بی‌جان وی مواجه شدند.

تحقیقات تکمیلی نشان داد حدود سه روز از مرگ متوفی می‌گذرد و وی با اخذ ویزای یکی از کشورهای اروپایی قصد سفر به آنجا را داشته است.

در نهایت جسد متوفی برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سرنخ‌هایی از گذشته سیاره مرموز پلوتون

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، محققان نحوه ایجاد فرورفتگی گلابی شکل بر روی سیاره پلوتون را شبیه سازی کردند و به این نتیجه رسیدند که این اشکال می‌تواند داده‌های مهمی از پلوتون در اختیار دانشمندان قرار دهد.

فضاپیمای ناسا در سال ۲۰۱۵ از کنار سیاره پلوتون عبور کرد و نخستین رصد از فرورفتگی‌های عظیم این سیاره مبهم را نشان داد.

به گفته محققان، شکل ایجاد شده در پلوتون از نظر اندازه با کشور مکزیک قابل مقایسه است و بر یکی از نیمکره‌های این سیاره تسلط دارد و احتمالاً نتیجه یک برخورد است، اما تعداد کمی از دهانه‌های برخوردی به شکل منحصر به فرد گلابی مانند این نمونه شکل می‌گیرند.

چگونگی شکل گیری این اثر ناشناخته باقی مانده است، اما محققان اکنون تصویری احتمالی از منشا آن ترسیم کرده و می‌گویند این امکان وجود دارد که جسمی به اندازه و مقیاس کشور سوئیس مدت‌ها پیش در یک زاویه کم به پلوتون برخورد کرده باشد. اگر درست باشد، این تصویر همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که ممکن است فضای داخلی پلوتون در زیر سطح برودتی آن به چه صورت باشد.

هری بالانتاین، ستاره شناس دانشگاه برن در سوئیس گفت: دانشمندان تصور می‌کردند این شکل منشأ ضربه‌ای دارد، اما هیچ کس نتوانسته بود شکل گلابی متمایز آن را توضیح دهد.

شکل و اندازه عظیم این فرورفتگی تقریباً ۲ هزار کیلومتر طول (۱۲۴۳ مایل) و ۱۶۰۰ کیلومتر عرض (۹۹۴ مایل عرض) و به عمق ۴ کیلومتر (۲.۵ مایل) است. 

این لکه یکی از چالش‌های بزرگ در جهان منجمد و سرد پلوتون است. نقشه قلبی‌شکل فرضیه‌های جالب و تحولات مختلف در تاریخ این سیاره کوچک را ارائه می‌دهد، برای مثال، فشار سطح زیرین سیاره پلوتون ممکن است منجر به شکل‌گیری فرورفتگی بیرونی این سیاره شده باشد.

علاوه بر این، تشکیل این اسکار می‌تواند نشان دهنده تاریخچه تحولی این سیاره باشد؛ اطلاعات شکل گیری اثر گلابی‌شکل پلوتون ممکن است به دانشمندان کمک کند تا بهتر درک کنند که این سیاره چه سیر تاریخی را پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • کشف سرنخ‌هایی از گذشته سیاره مرموز پلوتون
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها