Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از بیزنس اینسایدر، «یوشیهید سوگا»، سخنگوی کابینه ژاپن، درباره انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی ابراز نگرانی کرد و گفت: این کار اثراتی منفی بر روند مذاکرات صلح خاورمیانه خواهد گذاشت و شرایط را در منطقه بدتر می کند.

وی افزود: ژاپن خواستار بهبود روابط فلسطینیان و صهیونیستها از طریق مذاکرات صلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه ایرلند نیز امروز (دوشنبه) اعلام کرد تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت به قدس اشغالی، از همین حالا باعث تشدید تنشها و بدتر شدن روابط صهیونیستها و فلسطینیان شده است.

بر اساس اعلام روزنامه آسوشیتد پرس، وزیر امور خارجه هلند هم اعلام کرد: «ما تصمیم آمریکا برای انتقال سفارتش به قدس را یک تصمیم عاقلانه در نظر نمی گیریم».

شبکه الجزیره هم اعلام کرد ترزا می، نخست وزیر انگلیس، تأکید کرد که این کشور سفارتش را به قدس منتقل نخواهد کرد. سخنگوی کاخ کرملین هم ابراز نگرانی کرد که انتقال سفارت آمریکا به قدس، باعث تشدید تنشها در منطقه خواهد شد.

تظاهرات گسترده مردم فلسطین در اعتراض به انتقال این سفارت همزمان با مراسم افتتاحیه آن در حال برگزاری است. تاکنون بیش از 2000 نفر از فلسطینیان در درگیری با نظامیان سرکوبگر رژیم صهیونیستی مجروح شده اند و 40 نفر به شهادت رسیده اند.

مراسم افتتاح سفارت جدید آمریکا در قدس اشغالی دقایقی پیش آغاز شد. در این مراسم یک هیئت آمریکایی شامل «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ، و همسرش «جرد کوشنر» هم حضور دارند. جرد کوشنر از جمله حامیان اصلی رژیم صهیونیستی محسوب می شود.

دونالد ترامپ در ماه دسامبر سال گذشته میلادی با به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی انتقادات بسیاری را در سطح جهان برانگیخت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

یک مسئول محور مقاومت از ادامه مأموریت و وظایف مستشاران ایرای در سوریه خبر داد و تأکید کرد با حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، این مأموریت‌ها متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از این مسئول محور مقاومت گزارش داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایف توافق شده با دمشق، هر جا که لازم است در سوریه به طور عادی مأموریت خود را انجام می دهند و هیچ گونه عقب نشینی (در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق) صورت نگرفته است.

منبع مذکور افزود: اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق و هماهنگی دولت سوریه در این کشور حضور دارند.

وی گفت: آنچه در رسانه‌های بین المللی و سایت‌های عربی درباره تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانیان و کاهش تعداد نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق که در تاریخ سیزدهم فروردین ماه صورت گرفت، هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • وزیر خارجه ایرلند: ۱۰۰ درصد مردم غزه در معرض گرسنگی و قحطی هستند
  • ژاپن برق خورشیدی را از فضا تامین می‌کند
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!