Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران؛مهندس سیدمجید صدری با تشریح ویژگی‌های مرکز پیشرفته و یکپارچه عملیات شبکه مخابرات ایران گفت: این مرکز هم‌راستا با ایجاد سامانه‌های متمرکز و یکپارچه جهت پایش عناصر شبکه و پارامترهای کیفی سرویس‌های موجود و آتی طراحی‌شده است که با بهره‌برداری از آن سیستم پشتیبانی عملیات (OSS)، سامانه سنجش کیفیت باند پهن، سامانه پایش کیفیت سرویس صوت و سامانه پهنای باند مصرفی راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 مهندس سید مجید صدری در آیین بهره برداری از مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران که امروز دوشنبه 24 اردیبشهت ماه 1397، همزمان با هفته ارتباطات، با حضور مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، اعضای کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی، معاونین و مدیران شرکت مخابرات و مدیران ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در مرکز نهری تهران برگزار شد، خاطرنشان کرد: احداث NOC متمرکز مخابرات ایران برای تمام لایه‌های شبکه در مرکز نهری به مساحت بالغ‌بر 800 مترمربع علاوه بر امکان پایش یکپارچه، امکان تسهیل اطلاع‌یابی از منشأ خطرات و حملات سایبری، کنترل عملکرد، پایداری و کارایی شبکه را به‌صورت آنی فراهم می‌آورد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد وجود NOC31 محلی در سطح استان‌ها و یک C-NOC در تهران پس از عبور از فاز گذر و رسیدن به وضعیت استاندارد و مطلوب به یک C-NOC در تهران و تعداد FLM31 در سطح استان‌ها تبدیل خواهد شد.
 
وی با تشریح وضعیت موجود مدیریت و وضعیت نگهداری شبکه در سطح شبکه و استان‌ها گفت: با تعاملات به‌عمل‌آمده امکان اندازه‌گیری کیفیت تجربه مشتری (QOE) و شاخص‌های تأثیرگذار در آن فراهم می‌شود.
 
همچنین در پایان این مراسم، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و هیات همراه از نمایشگاه دستاوردهای مخابرات و فرایند اجرایی مرکز NOC متمرکز کشوری مستقر در مرکز مخابرات نهری تهران بازدید کردند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: منطقه ۱۷ تهران محلی است که خیلی زیاد به واقعیت تهران و نبض شهر نزدیک می‌شوید و حضور وزیر فرهنگ و جمعی از همکاران در این منطقه، یک تجربه بسیار گران قیمت است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: یکی از اتفاقات کلیدی در این منطقه این است که بعد از بازار تهران بزرگترین کانون خرده فروشی پوشاک در تهران است. یک‌ کانون نظارتی جدی ذیل استان‌ تهران، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان و کارگروه مد و لباس تشکیل خواهد شد که ناظران مردمی، تخلفات را رصد کنند. 

امامی همچنین گفت: به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اولویت‌های وزارتخانه نباید بگذاریم مساله سالمندی به یک بحران تبدیل شود و یک‌پرونده سالمندی برای حل مساله سالمندی تشکیل شده است.

وی افزود: پیرو درخواست‌های مردمی، با همکاری شهرداری تهران ما یک‌ مرکز تجمعی بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه را در منطقه امام‌زاده حسن ایجاد می کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است