Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@22:40:11 GMT

امید ابراهیمی غایب بزرگ استقلال مقابل ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۴۵۸۴

هافبک استقلال مصاف با ذوب آهن را از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین تمرین استقلالی‌ها پیش از مصاف با ذوب آهن برگزار شد و در این تمرین وریا غفوری که گفته می‌شد بابت بازی کردن در پست هافبک راست از شفر ناراحت است حاضر بود تا این شایعه رنگ ببازد و مشخص شود او آماده بازی با ذوب آهن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تمرین امید ابراهیمی هافبک استقلال غایب بود تا به طور قطع مصاف فردای استقلال مهم ذوب آهن را از دست بدهد.

استقلال در حالی فردا میزبان ذوب آهن است که در بازی رفت یک بر صفر مغلوب شد و کار سختی برای صعود از این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا دارد.

انتهای پیام

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • غایب بزرگ پایتخت ۷
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز