Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@11:36:50 GMT

ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی امور جوانان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۴۸۶۵

ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی امور جوانان

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی امور جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امید محدث ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی امور جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان موتور محرک در حوزه جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه در حوزه ازدواج و خانواده استان زنجان در سال گذشته هیچ موردی در سامانه وزارتخانه ثبت نشده است، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی باید در ساماندهی امور جوانان مشارکت و حضور فعال داشته باشند. مشارکت دستگاه‌های اجرایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی استان موثر خواهد بود.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه 25 درصد جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: سال گذشته 55 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل شد.

علی خلیلی تعداد مجوزهای صادره در حوزه جوانان را بیش از ۶۶ مورد خواند و ادامه داد: 46 مجوز هم در دست اقدام است.

وی ادامه داد: ۲۹ سمن استان در بخش اجتماعی و ۲۶ سمن در بخش فرهنگی و ۱۱ سمن در بخش علمی و پژوهشی فعالیت دارند.

این مقام مسوول تعداد خانه های جوان استان را سه مورد خواند و گفت: 2 خانه جوان در شهرستان زنجان و یک خانه نیز در شهرستان خرم‌دره است.

خلیلی میزان مشارکت بانوان در فعالیت های اوقات فراغت را 66 درصد خواند و گفت: مشارکت آقایان در این زمینه 34 درصد است.

در ادامه این جلسه هدایت صفری مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) استان زنجان خواستار شناسایی ظرفیت دستگاه های اجرایی در زمینه اوقات فراغت شد و گفت: بایستی نقاط قوت و ضعف در این زمینه شناسایی و در راستای رفع آن اقدام کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اوقات فراغت خانواده دستگاه های اجرایی مدیرکل ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، طیب جعفری، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان اظهار کرد: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است.

وی افزود: کارگران با اراده‌ای پولادین خود در حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور و در اعتلای نام ایران گام بر می‌دارند و عاشقانه تلاش می‌کنند تا شعار جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان راهبرد اقتصادی سال جاری محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:بخشی از اقتصاد استان زنجان نیز به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی به دست توانمند کارگران مدیریت می‌شود که امیدواریم با برنامه‌های این هفته بتوانیم برای قدردانی از زحمات آنها و اعتلای نام کارگر در جامعه گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی استان گفت: سهم زنجان با داشتن ۱.۳ درصد جمعیت کشور از تولید ناخالص داخلی کشور، کمتر از یک درصد بود، اما در فعالیت دولت سیزدهم این رقم روند رو به رشدی پیدا کرد و در حال رسیدن به بالای یک درصد است.

جعفری با اشاره به رتبه نخست زنجان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در کشور افزود: از جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری استان، ۸۳۰ هزار نفر از جمعیت در سن کار هستند و نرخ مشارکت اقتصادی استان در فصول گذشته به‌طور میانگین بالاتر از ۵۰ درصد بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: اقتصاد استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای کار است و متناسب با رشد اقتصادی استان، شمار بیمه‌شدگان اجباری در زنجان از ۱۱۲ هزار نفر به مرز ۱۳۴ هزار نفر رسیده است.

کد خبر 749412

دیگر خبرها

  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان