Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع جوان ایتالیایی در پایان فصل به یوونتوس می پیوندد و از هواداران آتالانتا تشکر کرد. 

طرفداری - ماتیا کالدارا، مدافع 24 ساله ایتالیایی، 18 ماه پیش قراردادش را با یوونتوس امضا کرد اما تاکنون به طور قرضی در آتالانتا باقی مانده و در پایان فصل، راهی تورین می شود. وی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

2 اکتبر 2016.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز آن روز شروع شد. یک بازی فراموش نشدنی که زندگی من و فصل ما را تغییر داد. در این دو سال ما با هم شادی و شکست را تجربه کردیم اما حمایت شما هرگز تمامی نداشت. دیروز انقدر خوش شانس بودم که بازوبند کاپیتانی را پوشیدم. واقعا هیجان انگیز بود و امیدوارم لایق آن بوده باشم. خیلی از هواداران برایم پیام نوشته اند و به خاطر فصل خوبمان تشکر کرده اند اما در حقیقت من می خواهم به خاطر عشق همیشگی که به من دادی، از شما تشکر کنم.

خوش شانس بودم که در باشگاهی که همیشه برای من صبور بود، پیشرفت کردم، حتی زمانی که به نظر می رسید برای این سطح آماده نیستم. از خانواده پرکاسی و تمام مربیانم که باعث پیشرفت من شدند، تشکر می کنم و تشکر من از شما هرگز تمام نخواهد شد. ماتیا.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه سالروز شهادت فیلسوف بزرگ، علامه مرتضی مطهری و روز معلم با حضور در منزل سید جعفر شهاب زاده از پیشکسوتان فرهنگی استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، استاندار قزوین از سال‌ها خدمت صادقانه و کوشش خالصانه این دبیر و مدیر آموزشی استان تجلیل کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!