Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس و الجزیره امارات از مرحله حذفی لیگ قهرمانان از ساعت ۱۹ و ۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* بازیکنان تیم الجزیره امارات به محض ورود به زمین با هوادارن پرسپولیس عکس های سلفی گرفتند.

* بازیکنان الجزیره از حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در ورزشگاه متعجب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* سرخپوشان به محض ورود به ورزشگاه و در هنگام رفتن به داخل رختکن از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

* در یک رفتار بسیار عجیب داوران چینی از منطقه کرنر تا دروازه را با گام هایشان متر کردند که این موضوع باعث تعجب هواداران شده بود. داوران چینی از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

* مسئولین الجزیره زودتر از بازیکنان به ورزشگاه آمدند تا از زمین و امکانات رختکن بازدید به عمل بیاورند.

* برانکو ایوانکوویچ به هنگام ورود به زمین با دیدن طرح موزائیکی خود که نام او حک شده بود بسیار خوشحال شد و مقابل هواداران سر تعظیم فرود آورد.

* سخت گیری ناظر ای اف سی باعث شد تا نظم خاصی در کنار زمین وجود داشته باشد و افراد غیرمتفرقه در کنار زمین حضور نداشته باشند.

* جواد خیابانی به محض ورود به ورزشگاه به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. او به جمع عکاسان رفت و با آنان عکس یادگاری گرفت.

* کادر فنی الجزیره از  مجموعه ورزشی آزادی در حال فیلم گرفتن بودند. بازیکنان پرسپولیس به محض ورو د به زمین برای گرم کردن مورد تشویق قرار گرفتند.

* بیرانوند که این روزها حسابی برای بازیکنان الجزیره کری خوانده بود بیشتر از سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفت. بازیکنان الجزیره به محض ورود به زمین از سوی هواداران پرسپولیس هو شدند.

* شعار خلیج فارس ایران در ورزشگاه طنین انداز شد و ایرانیان نشان دادند که فارغ از رنگ ها، نام ایران برای آنها مهمتر از همه چیز است.

کد خبر 4296779

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم الجزیره امارات تیم فوتبال پرسپولیس ورزشگاه آزادی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا انتخابی تیم ملی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم الجزیره امارات تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال الجزیره امارات برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال خونه به خونه بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم

کوادرادو با جملات خود در جشن قهرمانی اینتر، هواداران یوونتوس را به شدت عصبانی کرده‌است

طرفداری | اینتر که هفته گذشته و پس از برتری برابر روسونری، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کرده بود، این افتخار را دیروز در خیابان‌های شهر میلان و در حضور هوادارانش جشن گرفت.

البته که این جشن، حاشیه کم نداشت و رفتار برخی بازیکنان اینتر، سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد. علاوه بر اقدام عجیب دنزل دومفریز، خوان کوادرادو نیز با شعار جنجالی خود خبرساز شد. کوادرادو که ۸ سال برای یوونتوس بازی می‌کرد، در تابستان ۲۰۲۳ به اینتر منتقل شد و هرچند بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما یکی از بازیکنان این تیم در راه کسب ستاره دوم بود و قهرمانی لیگ به نام نیز ثبت شد.

خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر، شعاری را به زبان آورد که اصلا به مذاق هواداران یوونتوس خوش نیامد. فول‌بک کلمبیایی خطاب به هواداران اینتر که مشغول شادی کردن بودند، گفت:

هرکس نپرد (و خوشحالی نکند)، یوونتوسی است!

جملات خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر  

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • روزگار متفاوت زنان اراکی