Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@06:06:31 GMT

موزه «دورهمی» به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۵۰۸۱

پس از اتمام برنامه «دورهمی» هنوز زمان ضبط برنامه فروش اجناس این موزه مشخص نشده است.


به گزارش شریان نیوز،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛گروه تولید برنامه «دورهمی»پس از پخش سری دوم این برنامه تلویزیونی  و حادثه زلزله کرمانشاه سرپل ذهاب،  تصمیم گرفتند تا عوائد فروش اجناس موزه دورهمی را به نفع زلزله زده ها به مزایده بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران مدیری همیشه در آخرین سوال خود در برنامه «دورهمی»وسیله‌ای را به عنوان یادگاری از مهمان خود دریافت و به موزه دورهمی اهدا می کرد تا هزینه  فروش آنها صرف امور خیریه و عام المنفعه شود.

براساس این گزارش و با توجه به پیگیری های انجام شده، بعد از اتمام سری سوم برنامه «دورهمی» هنوز خبری از ضبط برنامه فروش اجناس موزه دورهمی نیست و کارهای آن انجام نشده است. شنیده شده حتی برخی از مهمان های این برنامه هنوز هدایای خود را به دست برنامه سازان دورهمی نرسانده و موزه تکمیل نشده است.

لازم به ذکر است؛ برنامه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و با بازی سروش جمشیدی پس از نوروز 97 به اتمام رسید.

دسته بندیآخرین عناوین هنری

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا حسینی با اعلام خبر اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان افزود: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون از تعداد هزار و ۱۲ پلاک موجود در استان ،۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم، رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده که بر این اساس، میزان ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده که با این اقدام ارزشمند، پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اثرات بارز رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و درنتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی در محاکم قضائی است.

کد خبر 6094824

دیگر خبرها

  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی