Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از ABCNEWS ، در روز 2 می سال جاری بروز آتش‌سوزی بزرگ در واحد تولید قطعه مریدین مگنزیوم شرکت فورد در ایالات میشیگان آمریکا باعث شد تا نه تنها تولید مدل محبوب F150 فورد متوقف شود بلکه 7 هزار و 600 نفر به صورت متوقف بیکار شوند.

بروز آتش‌سوزی باعث شد تولید F150 در دو واحد تولیدی فورد در شهر دیربورن میشیگان و کانزاسیتی میزوری به طور کامل متوقف شده و امروز یازدهمین روز است که این کارخانه‌ها تعطیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش‌سوزی در واحد تولید قطعه فورد باعث اختلال در زنجیره تامین قطعات فورد شده است. بنا به اعلام برخی مسئولان تولید F150 تا روز 18 می امکان پذیر نخواهد بود.

واحد تولید شرکت مرسدس بنز آلمان در ایالات آلابامای آمریکا اعلام کرد به دلیل این آتش‌سوزی تولید خودرو در این شرکت روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل شد.

طی هفته آینده نیز خطوط تولید مرسدس بنز بسیار محدود کار خواهد کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است

رسانه‌ها از آتش سوزی در یک کارخانه در پایتخت آلمان و پوشیده شدن آسمان برلین با دود سمی خبر دادند.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری ریانووستی، بخشی از برلین پایتخت آلمان به دلیل آتش سوزی در یک کارخانه زیر دود سمی پوشیده شده است و شهروندان هشدارهای اضطراری دریافت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی، ساکنان برلین و اطراف آن هشدار اضطراری را از مقامات مربوطه دریافت کردند که به صورت سیگنال صوتی روی تلفن های هوشمند آنها ارسال شد.

در این پیام که در پایگاه خبری اداره دفاع مدنی برلین منتشر شده، آمده است: تجزیه و تحلیل شرایط جوی و جهت وزش بادهای مربوطه نشان می دهد که ابرهای گاز دود از محل آتش سوزی به سمت شمال حرکت خواهند کرد حتی اگر هیچ ابری از دود قابل مشاهده نباشد.

این اداره همچنین نقشه ای را منتشر کرد که نشان دهنده گسترش مورد انتظار دود بود که کل قسمت غربی شهر برلین در آن با رنگ قرمز مشخص شده بود و به ساکنان توصیه می شد از نزدیک شدن به این منطقه اجتناب کنند، پنجره ها و درها را ببندند و سیستم های گرمایشی و تهویه را خاموش کنند.

آتش نشانان برلین نیز عکس هایی از کارخانه "دیل" منتشر می کنند که در منطقه لایشترفلده در حال آتش گرفتن است.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که آتش سوزی در کارگاهی در یک کارخانه معدنی رخ داده است که در آن مواد شیمیایی خطرناک در ساختمان وجود داشته و تلاش برای خاموش کردن آتش از بیرون در حال انجام است.

روزنامه محلی B.Z هم گزارش داد که آتش‌سوزی در کارخانه شرکت دفاعی Diehl که قطعات سیستم دفاع هوایی IRIS-T را در برلین تولید می کند، رخ داده است.

دیگر خبرها

  • آتش‌ سوزی در کارخانه صنایع نظامی در برلین آلمان
  • فیلم/ آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین
  • دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "