Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@20:17:09 GMT

توسعه صنعت هسته‌ای روسیه در راستای ان‌پی‌تی است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۱۵۳۰۵

توسعه صنعت هسته‌ای روسیه در راستای ان‌پی‌تی است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه روز دوشنبه در دیدار با یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: روسیه یکی از بازیگران کلیدی توسعه صنعت هسته‌ای در سطح جهانی است. ما سرسختانه به تعهدات خود پایبند خواهیم بود و همه اقداماتی که روسیه در زمینه صنعت انرژی هسته‌ای انجام می‌دهد در چارچوب محدودیت‌های مربوط به معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای (ان‌پی‌تی) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین همچنین تاکید کرد: او از این موضوع که آژانس سرسختانه به وظایف خود عمل کرده و در پی آن توانسته احترام و وجهه بین‌المللی خود در سطح جهانی را افزایش دهد، خرسند است.

پوتین گفت: او در این دیدار در مورد همه همکاری‌های موجود میان روسیه و آژانس گفت‌وگو کرده است.

یوکیا آمانو نیز در این دیدار اظهار کرد که اخیرا از یک نمایشگاه مربوط به شرکت هسته‌ای روس اتم دیدار کرده و تحت تاثیر فناوری‌های بسیار پیشرفته هسته‌ای رونمایی شده در آن قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ان پی تی روسیه صنعت هسته ای یوکیا آمانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

استاندار مازندران در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، گفت: برای رفع برخی چالش‌های جدی استان و تسریع در گره گشایی از مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد و تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده، به پژوهش‌های علمی و جهت دهنده دانشگاه‌های مازندران نیاز داریم. ‎

یوسف نوری بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف، به ارایه راهکارهایی برای برقراری ارتباط مطلوب و تعامل بیش از پیش و کیفی میان مدیران اجرایی و مدیران علمی، پژوهشگران، فناوران و نخبگان دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های مازندران باید در فرآیند پیشرفت مازندران نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند.

وی به نقش نیروی انسانی در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بدون برنامه نمی‌توان شاهد اعتلای استان در بخش‌های مختلف باشیم؛ تحقیقات دانشگاهی در تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده بسیار موثر است.

استاندار مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی استان مازندران، تاکید بر طراحی و تدوین برنامه راهبردی- عملیاتی توسط دانشگاه برای ارتباط با صنعت، جامعه و مجموعه دستگاه‌های مسئول در استان، ارتباط مستمر دانشگاه و دانشگاهیان با استانداری و سایر نهادها تاکید کرد.

عزیزالله گنجی، رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل نیز در این بازدید در خصوص توفیقات و برنامه‌های دانشگاه گزارشی ارائه داد.

یاد آور می‌شود؛ استاندار مازندران پیش از این بازدید؛ در نمازجمعه بابل شرکت داشت و با حضور مقام عالی دولت در استان، از فعالان اجرای طرح نور در شهرستان بابل قدردانی شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902937

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران