Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین مرحله از تمرین تیم ملی والیبال با  حضور اصحاب رسانه امروز دوشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

ایگور کولاکویج، سرمربی تیم ملی امروز ملی پوشان را در دو گروه تقسیم و تمرینات توپی را پیگیری و  به مرور تکنیک و تاکتیک ها پرداخت.

میلاد عبادی پور، لژیونر والیبال ایران که از امروز به تیم ملی ملحق شده بود در کنار سایر ملی پوشان تمرینات را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جواد معنوی نژاد دیگر لژیونر والیبال مردان، که طبق اعلام پزشک تیم دو هفته از رقابت های لیگ ملت ها را به دلیل مصدومیت از دست داده است جدا از ملی پوشان تمریناتش را انجام داد.

تیم ملی خود را برای حضور در رقابت های لیگ ملت های والیبال و قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸  آماده می کند. ملی پوشان ایران قبل از حضور در رقابت های لیگ ملت ها دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی صربستان برگزار خواهد کرد  و به همین منظور ۲۶ ام ماه جاری تهران را به مقصد صربستان ترک خواهد کردند.

مرحله مقدماتی لیگ ملت ها از چهارم خرداد ماه تا سوم تیرماه در پنج هفته برگزار می شود. فرانسه، آرژانتین، روسیه و آمریکا به ترتیب میزبان های هفته اول تا چهارم هستند. تیم ایران نیز در هفته پنجم رقابت ها در تهران میزبان تیم های آلمان، بلغارستان و کره جنوبی خواهد بود.

کد خبر 4296825

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران جواد معنوی نژاد میلاد عبادی پور تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا انتخابی تیم ملی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم الجزیره امارات تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال خونه به خونه بابل تیم فوتبال الجزیره امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۱۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارسلو وارد ایران شد

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال که اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد، ولی زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

دیگر خبرها

  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال